14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

E-MARKETING DLA FIRM Z MAŁYM BUDŻETEM. WARSZTAT DLA MIKRO I MAŁYCH FIRM ORAZ ORGANIZACJI NON-PROFIT

Trwa nabór 1 590,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • E-MARKETING DLA FIRM Z MAŁYM BUDŻETEM. WARSZTAT DLA MIKRO I MAŁYCH FIRM ORAZ ORGANIZACJI NON-PROFIT

  • 1. Jak zbudować strategię reklamową i sprzedażową przy niewielkim budżecie?

    Jak wykorzystać darmowe i niskobudżetowe sposoby promocji produktów/usług w internecie dysponując niewielkim budżetem reklamowym?
    Jakie narzędzia przekładają się na sukces? - między świadomością istnienia firmy, lokalu, dostawcy i jego produktów a pozyskiwaniem klientów na usługi
    Strategie reklamy online w docieraniu do klienta w internecie krok po kroku - jak sprytnie rozdzielić budżet reklamowy w zależności od specyfiki produktu/usługi i grupy docelowej
    Jak dobrać optymalne narzędzia do celów aktywności - od wizerunku do sprzedaży
    polecanie, rekomendacje i marketing szeptany - jak wykorzystać to co ludzie mówią na większą sprzedaż?
    Wyszukiwarka Google lokalnie - jak zaistnieć w płatnych i bezpłatnych wynikach wyszukiwania?
    Katalogi i mapy w ramach marketingu lokalnego - jak przenosić informacje z offline do online?
    E-mailing i SMSy - jak skutecznie i bezpośrednio docierać do odbiorcy generując sprzedaż?
    Social Media lokalnie - jak wybrać platformę, co pisać i jak kierować przekaz do lokalnych odbiorców?
    ePR i Content Marketing - jak treści w sieci wpływają na działania potencjalnych klientów?
    Jak internet przekłada się na wizyty w sklepie i placówce usługowej?
    Moje pierwsze kampanie w internecie – jak zacząć i jak optymalizować koszty i skuteczność?
    jak definiować realne cele działań reklamowych online?
    jak wybrać narzędzia e-marketingu w zależności od celu kampanii i grupy odbiorców? – kiedy postawić na wyszukiwarki a kiedy wysłać mailing?
    w jaki sposób przygotować formaty i kreacje reklamowe?
    czym się kierować i jak skutecznie dobierać powierzchnię reklamową?
    praktyczne aspekty planowania budżetu i harmonogramu, czyli ile „to” kosztuje?
    Ćwiczenie - planowanie kampanii reklamowej przy minimalnym budżecie dla rynku lokalnego na przykładzie sklepu i/lub lokalnej firmy usługowej + projektowanie formatu reklamy online

    2. Jak stworzyć „za darmo” i udoskonalać firmową stronę WWW lub sklep internetowy?

    Jak zacząć? Projektowanie serwisu i sklepu krok po kroku – 10 kluczowych aspektów WWW
    jak wybrać platformę i dobrać narzędzia optymalizacyjne na WWW? Darmowe i autorskie CMS oraz sklepy internetowe
    w jaki sposób zaprojektować serwis internetowy, który będzie realizował działania sprzedażowe w sieci? – grafiki i szablony oraz najlepsze, bezpłatne banki zdjęć
    jak przygotować treści, grafiki i mechanizmy do publikacji online?
    TOP10 narzędzi przydatnych w pracy i optymalizacji serwisu internetowego
    jakie kody i skrypty warto umieścić w serwisie by monitorować i zachować kontrolę nad WWW?
    Strony produktowe i e-commerce - jak modyfikować witryny sprzedażowe?
    jak zmodernizować serwis by nie dezorientować użytkownika i nie zmarnować pozycji
    w Google?
    Optymalizacja konwersji w praktyce - co warto zmodyfikować witrynę by zwiększyć sprzedaż i konwersje nawet o kilkadziesiąt procent?
    Jak skutecznie pisać do WWW? 10 kroków do optymalizacji treści w serwisie - od nagłówków przez leady po artykuły – copywriting w praktyce
    SEO bez tajemnic - jak optymalizować witrynę i zwiększyć pozycje w Google SERP?
    TOP20 elementów, które każdy projektant powinien znać
    Projektowanie szablonu strony sprzedażowej. Najlepsze wzorce i anty-przykłady WWW - Polska i świat

    3. W jaki sposób prowadzić kampanie bezkosztowe i zmierzyć sukces działań przy minimalnych budżetach?

    Czy można prowadzić kampanie bez budżetu?
    30 pomysłów i inspiracji na bezpłatną i niskokosztową reklamę online i komunikację w sieci
    Jak kalkulować koszt akcji online? – ile kosztuje wizyta, a ile pozyskanie klienta w sieci w zależności od kategorii produktu i usługi?
    Jak obliczyć koszty konwersji, ROI, CTR, CPC, CR, CPA?
    Gdzie i w jaki sposób oszczędzać na promocji online i nie stracić na skuteczności?
    Jak na podstawie danych z Google Analytics dowiedzieć się, które działania marketingowe przekładają się na wzrost sprzedaży?
    Jak interpretować raporty standardowe w Google Analytics: użytkownicy, kanały i źródła ruchu, słowa kluczowe, zachowanie na www?

  • tak

  • warsztaty

  • Osoby odpowiedzialne za budżet marketingowy w małych firmach.

  • 1 590,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe

Artur Maciorowski

Szkolenia o podobnej tematyce