8 Godzin, 1 Dni

DESIGN THINKING - kreatywne rozwiązywanie problemów i tworzenie innowacji

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Zajęcia zaprojektowane są z myślą o firmach szukających innowacyjnych rozwiązań i pomysłów na produkty oraz o pracowników działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą lepiej trafiać w potrzeby klientów

  • Weź udział w warsztatach a:

    zapoznasz się w praktyce ze wszystkimi etapami procesu DT
    wykorzystasz wybrane narzędzia DT do pracy na prawdziwym przypadku
    dowiesz się jak „wejść w buty” klienta, żeby lepiej zrozumieć jego potrzeby
    rozwiniesz umiejętność szukania innowacyjnych rozwiązań
    poznasz zasady efektywnej współpracy podczas grupowej pracy projektowej
    wzmocnisz własną kreatywność


    Program warsztatów:

    poznasz założenia metodologii design thinking
    omówimy 5-etapowy model procesu design thinking (empatia, diagnoza potrzeb, generowanie pomysłów, prototypowanie i testowanie)
    dowiesz się jak poznać i zrozumieć użytkownika korzystając z narzędzi DT (empatia)
    będziesz pracować nad diagnozowaniem prawdziwych potrzeb użytkownika
    określimy rzeczywiste wyzwania projektowe dla zespołów
    weźmiesz udział w kreatywnej burzy mózgów przeprowadzonej zgodnie z zasadami DT
    dowiesz się jak wybrać najbardziej obiecujące pomysły
    weźmiesz udział w prototypowaniu wybranych rozwiązań
    będziesz miał okazję przetestować prototyp i zebrać informację zwrotną
    doświadczysz jak udoskonalać prototyp po testowaniu

  • zaświadczenia o podniesieniu kwalifikacji zawodowych

  • warsztaty

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Ewa Tomczak - certyfikowany trener zmian i moderator design thinking. Trener biznesu z sześcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, jest absolwentką Akademii Trenera Biznesu SET. Posiada kilkuletnie doświadczanie w inicjowaniu, planowaniu i wdrażaniu zmian w organizacjach, w tym usprawnieniu struktury organizacyjnej, wprowadzaniu nowych produktów i kompleksowych działań marketingowych. Najbliższe są jej realia małych i średnich przedsiębiorstw, w tym firm rodzinnych. Prowadzi blog o wprowadzaniu usprawnień w organizacjach animatorzmian.pl/blog

Szkolenia o podobnej tematyce