14 Godzin, 2 Dni

Delegowanie zadań i wzmacnianie samodzielności pracowników

Wrocław Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
Zakopane Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
Wrocław Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
Gdańsk Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
Wrocław Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie pomoże Ci połączyć wiedzę z zakresu procesu delegowania, założenia Management 3.0 z umiejętnością świadomego pracowania na motywacji i potrzebach Twoich ludzi. Z jednej strony umiejętności te „odciążą” Cię, pozwalając skupić się na działaniach zarządczych, a z drugiej – pomogą zarządzać rozwojem pracowników i zespołów.

  • Delegowanie jako podstawowe narzędzie zarządzania

    Czym tak naprawdę jest delegowanie? Idea empowerment.
    Korzyści z delegowania dla przedsiębiorstwa i przełożonych.
    Bariery w procesie delegowania dla pracowników i przełożonych.
    Filary skutecznego delegowania.
    Kompetencje menedżera niezbędne w procesie delegowania: Poziomy przywództwa i Management 3.0 we wzmacnianiu samodzielności pracowników:
    Pobudzanie ludzi
    Upoważnianie zespołu
    Uzgadnianie ograniczeń
    Rozwijanie kompetencji
    Rozwijanie struktury
    Ciągłe doskonalenie (wszystkiego)
    Różne aspekty delegowania: Trójkąt jakości procesu.

    Delegowanie z punktu widzenia pracownika

    Trzy kluczowe cele delegowania z punktu widzenia pracownika: Nauka i wdrożenie, rozwój kompetencji, zarządzanie karierą.
    Specyfika pracownika a delegowanie:
    Klasyczne teorie motywacji pracowników w delegowaniu
    Model motywacji CHAMPFROGS: Wzmacnianie samodzielności poprzez angażowanie oraz dawanie odpowiedzialności i wpływu
    Styl społeczny a motywacje pracowników i ich podejście do przyjęcia delegowanych zadań / odpowiedzialności: Praktyczne wykorzystanie modelu Insights Discovery/DISC

    Delegowanie z punktu widzenia szefa

    Trzy kluczowe cele delegowania z punktu widzenia menedżera: Sytuacja kryzysu, problemu i okazji
    Siedem sytuacji zespołowych i siedem stylów delegowania w Management 3.0
    Analiza zakresu działań menedżera w aspekcie „pół delegowania”
    Styl społeczny menedżera a empowerment w delegowaniu: Szanse i zagrożenia dla usamodzielniania podwładnych

    Zasady skutecznego delegowania zadań w praktyce

    Proces delegowania krok po kroku. Rozmowa empowerment (Wybór – Kompetencje – Znaczenie – Wpływ).
    Dobór pracowników do zadań w delegowaniu: Matryca kompetencji i motywacji (sytuacyjny model przywództwa). Dopasowywanie zadań do poziomu dojrzałości pracowników.
    Zasady skutecznej komunikacji w delegowaniu: Integracja podejścia empowerment i komunikacji coachingowej.
    Planowanie i wspieranie realizacji zadań:
    Partycypacyjne uzgadnianie planu działań: Siła pytań coachingowych
    Odpowiedzialność w planie działań: Rola menedżera i pracownika
    Polityka „otwartych drzwi” w delegowaniu: Jak dawać wsparcie wzmacniając samodzielność?
    Obszary wsparcia: aspekt strukturalny, zasobowy, emocjonalny

    Rozwój pracownika w oparciu naukę na sukcesach i porażkach

    Kontrola bieżąca i końcowa.
    Kontrola ilościowa i jakościowa na poziomie wyników i procesu.
    Korygowanie błędów na bieżąco: feedback FUKOZ, bieżąca rozwojowa informacja zwrotna.
    Podsumowanie etapu i procesu: „Sukces w realizacji” i „Odmienny rozwój”. Praktyczne aspekty rozmowy coachingowe.

    Podsumowanie szkolenia.

  • Odgrywanie ról.

    Prace grupowe i indywidualne.

    Testy autodiagnostyczne.

    Symulacje.

    Miniwykłady.

  • Kadra menedżerska: zarządzający, liderzy działów i zespołów.

  • 1 390,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce