14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Customer Experience Management

11 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • 1. Budowanie i pielęgnowanie kultury klientocentrycznej

    Customer experience management w dzisiejszym zarządzaniu i gospodarce – czym jest, a czym nie jest.
    Po czym poznać kulturę klientocentryczną w przedsiębiorstwie.
    Kultura klientocentryczna a doświadczenie klientów – ekosystem CX.
    Najlepsze praktyki w budowaniu i pielęgnowaniu kultury klientocentrycznej.

    2. Projektowanie VoC (Voice of the Customer): pomiar i analiza

    Źródła VoC dla organizacji
    Rodzaje informacji zwrotnej klientów
    Poziomy pomiaru informacji zwrotnej klientów
    Mapowanie punktów styku i podróży
    Kanały i techniki zbierania informacji zwrotnej klientów, feedback zamówiony vs niezamówiony
    Jak uniknąć pułapek przy projektowaniu pomiaru informacji zwrotnej klientów
    Narzędzia pomiarowe – najlepsze praktyki
    Definiowanie i wykorzystywanie wskaźników satysfakcji i doświadczenia klientów
    Analiza i raportowanie VoC w organizacji, systemy EFM

    3. Customer Experience ROI – ile opłaca się zainwestować w CX?

    Wartość klienta dla organizacji a customer experience
    Podejścia do szacowania CX ROI

    4. Stymulowanie działań ulepszających CX w organizacji

    CX w systemach motywacyjnych
    Wdrażanie ulepszeń strukturalnych
    Closed feedback loop

    5. Budowanie strategii CEM, dojrzałość organizacji

    Strategie customer experience management
    Customer experience management a strategia organizacji
    Stopnie dojrzałości organizacji ze względu na customer experience management
    Strategiczne podejście do implementacji customer experience management

  • - menedżerowie i pracownicy firm, którzy dostrzegają potencjał uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ulepszaniu doświadczeń swoich klientów
    - menedżerowie i pracownicy działów customer experience, customer insight, satysfakcji klientów, jakości
    - menedżerowie i specjaliści działów marketingu i badań marketingowych oraz trade marketingu
    - również menedżerowie i pracownicy reprezentujący inne funkcje ściśle powiązane z zagadnieniami customer experience management, jak: zarządzanie produktem, komunikacja, CRM i HR.

  • 11000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 14 dni po szkoleniu

dr Wojciech Trzebiński

Szkolenia o podobnej tematyce