16 Godzin, 2 Dni

COACHING - jak rozwijać kompetencje pracowników?

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Najczęściej coaching jest rozumiany jako narzędzie, którym posługują się szefowie sprzedaży w celu rozwoju umiejętności swoich pracowników, i które często ogranicza się do feedbacku. W rzeczywistości udzielanie informacji zwrotnej jest tylko jednym z zadań coacha. Proponowany Państwu program szkolenia wykracza znacznie dalej poza tę sferę i precyzyjnie, dzięki wyraźnemu zdefiniowaniu coachingu, feedbacku, doradzania i mentoringu, określa najważniejsze obszary związane z kierowaniem rozwojem ludzi.

  • - Definicja coachingu
    - Coaching, feedback, doradztwo
    - Proces coachingu
    - Przygotowanie do coachingu
    - Matryca coachingu
    - AID - model rozmowy coachingowej
    - GROW - model rozmowy coachingowej
    - OSCAR - model rozmowy coachingowej
    - Kryteria doboru modelu coachingowego
    - Realizacja celów coachingu
    - Praca w terenie

  • Certyfika ukończenia szkolenia DOOR Group SA

  • Warsztat

  • Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich menedżerów wyższego i średniego szczebla, którzy chcą wpływać na rozwój swoich pracowników.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Wojciech Kłos

Szkolenia o podobnej tematyce