16 Godzin, 2 Dni

Coaching

13 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Rozwój pracowników jest jednym z kluczowych wyzwań, które stoją przed nowoczesnym menegerem. Proponujemy warsztat pokazujący jak zostać coachem swojego zespołu i jak skutecznie rozwijać swoich ludzi. Uczymy jak prowadzić pracowników by byli zmotywowani i chętnie uczyli się w ramach organizacji.

  • Rola menedżera jako coacha
    Kiedy coaching a kiedy inne formy rozwoju?
    Nauka w środowisku pracy
    Ustalenie celów i ścieżki rozwojowej pracownika
    Struktura rozmowy coachingowej
    Modelowanie komunikacji i przekazywanie informacji zwrotnej
    Diagnozowanie problemów i zagrożeń
    Indywidualizacja podejścia w procesie coachingu
    Delegowanie zadań w pracy coachingowej

  • Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów

  • 6500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 13000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Dariusz Duma

Założyciel i prezes zarządu CHILTERN Consultancy International Polska, od ponad 10 lat trener w zakresie sprzedaży, zarządzania sprzedażą, komunikacji, prezentacji, technik trenerskich i pracy z grupą. Realizował projekty dla rynku dóbr konsumpcyjnych, farmaceutycznego, finansowego. Twórca kilku programów szkoleniowych – w zakresie technik sprzedaży, negocjacji, motywowania handlowców, zarządzania własną karierą i rozwojem.

Bartosz Pątkiewicz

Marcin Renduda

Absolwent prawa na Uniwersytecie Wrocławskim. 3 lata doświadczenia jako konsultant HR w ogólnopolskiej firmie doradczej. Samodzielnie realizował projekty rekrutacyjne, rozwojowe i doradcze dla spółek polskich i zagranicznych. Następnie przez 3 lata zarządzał i rozwijał grupę konsultantów HR, realizował szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Był odpowiedzialny za zarządzanie działem. Uczestniczył w tworzeniu struktur produkcyjnych, sprzedażowych, marketingowych i administracyjnych różnych firm. Rekrutował, szkolił, opracowywał modele kompetencyjne i systemy wynagradzania. Posiada duże doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu assessment i development center oraz ocen okresowych pracowników. Jego główny obszar działalności to programy doradcze oraz szkolenia z zakresu zarządzania, współpracy w zespole, obsługi Klientów, negocjacji i nowoczesnych technik rekrutowania. Motocykle, historia, podróże, rynek finansowy

Szkolenia o podobnej tematyce