24 Godzin, 4 Dni

grupa max. 15

Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem (zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia)

7 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie zaprojektowano dla osób, których praca zawodowa związana jest z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów i obsługi klienta. Szkolenie dostarcza wiedzy i cennych praktycznych rozwiązań oraz pozwala na podniesienie efktywności zawodowej Uczestników.

  • Dzień I
    Rozpoczęcie warsztatów:
    -Powitanie uczestników.
    -Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.
    -Ustalenie priorytetów.
    -Ja w roli efektywnego specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta.
    Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
    Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
    Każdy z nas jest klientem.
    Oczekiwania klientów.
    Proces obsługi klienta.
    -Badanie potrzeb klientów.
    -Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
    -Rozwiewanie obiekcji klienta.
    Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
    Typy klientów.
    Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
    Praca z klientem wymagającym.
    Kontakt z klientem.
    -Zadawanie pytań.
    -Parafraza.
    -Budowanie kontaktu z klientem.
    -Pierwsze wrażenie.
    -Udzielanie informacji klientowi.
    Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
    Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.

    Dzień II i III
    Wprowadzenie w tematykę profesjonalnej sprzedaży
    Sprzedaż - zakres oraz istota zjawiska.
    Sprzedawca - profesjonalista: cechy, wiedza, umiejętności.
    Klient: sposób myślenia i podejmowania decyzji oraz oczekiwania wobec sprzedawcy.
    Sprzedawanie jako proces- struktura procesu sprzedaży.
    Stary i nowy model procesu sprzedaży.
    5 kroków/etapów procesu sprzedaży.
    Etap I: Nawiązywanie kontaktu i budowanie właściwych relacji z klientem.
    Pierwsze wrażenie oraz sztuka świadomej autoprezentacji sprzedawcy.
    Elementy prawidłowego powitania i nawiązywania kontaktu.
    Techniki budowania właściwych relacji z klientem tzw. szybkie zaprzyjaźnianie się: kontakt wzrokowy, body focus, obdarzanie uwagą, aktywne słuchanie, odzwierciedlanie zachowań oraz tzw. dostrajanie się do klienta w sferze komunikacji werbalnej i niewerbalnej; ABC mowy ciała sprzedawcy.
    Dopasowanie zachowań i działań sprzedawcy do:
    - typu osobowości klienta
    - preferowanych systemów reprezentacji językowej
    - zestawu metaprogramów.
    Etap II: Analiza potrzeb oraz bieżącej sytuacji klienta.
    Zbieranie informacji o kliencie przed i w trakcie spotkania/rozmowy.
    Pytania stosowane w procesie sprzedaży; rodzaje pytań oraz techniki ich zadawania.
    Odkrywanie rzeczywistych potrzeb klienta.
    Identyfikacja potencjalnych obszarów problemowych oraz określanie ich znaczenia dla klienta; generowanie poczucia dysonansu pomiędzy sytuacją obecną a pożądaną z punktu widzenia sprzedawcy.
    Etap III: Prezentacja firmy oraz jej oferty.
    Cele i efekty rzetelnej informacji o firmie i ofercie.
    Zasady konstruowania informacji oraz dopasowanie jej do odbiorcy/odbiorców.
    Schemat profesjonalnego kontaktu handlowego.
    Metody zwiększające stopień zapamiętywania oferty: wartość poszczególnych grup informacji, magiczne słowa, zasada zaangażowania klienta oraz zjawisko indukcji zmysłów; psychologiczny efekt pierwszeństwa oraz świeżości.
    Język i styl prezentacji /m.in. cechy a korzyści, język korzyści/.
    Kolejność prezentowania poszczególnych elementów oferty handlowej oraz zasady tzw. sprzedaży asortymentowej.
    Przygotowywanie wspólnej modelowej prezentacji pt.: Kilka słów o mojej firmie oraz krótkich prezentacji wybranych produktów lub usług.
    Etap IV: Zastrzeżenia zgłaszane przez klienta podczas rozmowy handlowej oraz metody radzenia sobie z nimi stosowane przez sprzedawcę.
    Definicja obiekcji oraz najczęstsze przyczyny ich zgłaszania przez klientów.
    Znaczenie obiekcji w procesie sprzedaży.
    Główne grupy obiekcji; obiekcje rzeczywiste i pozorne; testowanie obiekcji.
    Schemat postępowania sprzedawcy w przypadku wystąpienia obiekcji - procedura 4 kroków.
    Cena jako obiekcja.
    Obiekcja typy: Nie, dziękuję, mam juź dostawcę!
    Czas reakcji na obiekcje.
    Etap V: Finał rozmowy handlowej, czyli jak zamknąć sprzedaż/ proces obsługi.
    Co to znaczy zamknąć sprzedaż?
    Kiedy naleźy próbować zamykać sprzedaż?
    Sygnały świadczące o gotowości klienta do podjęcia decyzji o współpracy.
    Wybrane techniki zamykania sprzedaży; czyli od zwykłego przypomnienia po techniki psychomanipulacyjne.
    Podsumowanie zasady obowiązujące podczas finalizacji sprzedaży.
    Podsumowanie zajęć oraz praktyczne wnioski na przyszłość.

    Informacje organizacyjne:
    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    Szczegółowa agenda wydarzenia:
    Dzień I :
    Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
    Kolacja.
    Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

    Dzień II :
    Śniadanie.
    Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
    Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
    Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
    Kolacja.

    Dzień III :
    Śniadanie.
    Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
    Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
    Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
    Kolacja.

    Dzień IV :
    Śniadanie.
    Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
    Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
    Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.

    Inwestycja:
    1990 zł netto (+23% VAT)
    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

    Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
    3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
    pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
    możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
    dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.

    Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
    1690 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
    1990 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
    2340 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).

    Zgłoszenie:
    Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).

    Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

    Kontakt:
    Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
    ul. Libelta 1a/2
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań

    Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    Departament szkoleń otwartych:
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    www.szkolenia-semper.pl

    Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
    1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
    2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
    3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
    4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

    POLITYKA RABATOWA
    Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
    Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

    Uwaga:
    Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

    Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini-wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

  • Grupa docelowa:

    • Przyszli i obecni specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta
    • Handlowcy stacjonarni i terenowi
    • Przedstawiciele handlowi
    • Kierownicy zespołów sprzedażowych
    • Pracownicy biura obsługi klienta
    • Inżynierowie wspierający sprzedaż
    • Pracownicy działu marketingu
    • Wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

  • 7000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do dni po szkoleniu

Łukasz Czarnecki

Szkolenia o podobnej tematyce