12 Godzin, 2 Dni

BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY PRZEZ INTERNET

3 500,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie ma za zadanie odpowiedzieć uczestnikom na pytania typu:

    - jak wykorzystać Internet do budowania wizerunku firmy?

    - jak efektywnie redagować teksty na potrzeby Internetu?

    - jakie formy reklamy wirtualnej są najlepsze dla Twojej firmy?

    - jak planować kampanię reklamową w Internecie?

    - jak pozyskać nowych klientów za pośrednictwem Internetu?

    - jak mierzyć efektywność działań marketingowych Twojej firmy w Internecie?

    - jak zbierać istotne informacje o Kliencie i tworzyć osobisty, sugestywny przekaz?

    - jak efektywnie przeprowadzać kampanie reklamowe i działania PR w Internecie?

  • Ramowy program szkolenia:

    1.Rodzaje reklamy internetowej
    2.Kampanie promocyjne, reklama bannerowa, pozycjonowanie
    3.Firmowa witryna jako podstawa egzystencji firmy w Internecie
    4.Sugestywny język stron internetowych
    5.E-mailing jako tani i skuteczny środek przekazu reklamowego
    6.Specyfika strategii marketingowej w Internecie
    7.Działania Public Relations w Internecie
    8.Analiza skuteczności i efektywności działań promocyjnych w sieci
    9.Programy lojalnościowe w Internecie

  • Szkolenie składa się z trzech części. Pierwsza ma charakter wykładów konwersatoryjnych, które przyjmują formę moderowanej dyskusji pomiędzy prowadzącym szkolenie a jego uczestnikami. Druga część ma charakter treningowy, w którym wykorzystywane są aktywizujące metody nauczania, takie jak: odgrywanie ról, gry symulacyjne, analizy przypadków, moderacja wizualna.. Część trzecia natomiast poświęcona jest analizie przypadków działań promocyjnych w Internecie, a przede wszystkim obejmuje warsztaty komputerowe, które pomogą zdobyć umiejętności efektywnego wykorzystywania Internetu jako nośnika reklamy Twojej firmy.

  • Szkolenie adresowane jest do menedżerów i pracowników działów marketingu i reklamy, firm prowadzących sprzedaż, marketing i reklamę w Internecie, osób zajmujących się projektem formy i przygotowaniem treści w mediach interaktywnych oraz pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku swojej firmy. Polecane jest wszystkich, którzy chcą zgłębić tajniki skutecznej komunikacji i przekonywania w wirtualnym świecie.

  • 3500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • 3500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Rafał Kucharzyk

absolwent Wydziału Komunikacji Społecznej U J. Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy w największym polskim portalu internetowym jako specjalista ds. promocji serwisów WWW, oraz zarządzania serwisami wyszukiwawczymi, informacyjnymi, społecznościowymi i komunikacyjnymi; Project manager serwisu poświęconemu telefonii IP

Szkolenia o podobnej tematyce