16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 15

Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!

więcej terminów () mniej terminów
  • Koszt pozyskania lojalności aktualnego Klienta jest około pięciokrotnie niższy od pozyskania nowego.

    W budowaniu właściwych i długotrwałych relacji z Klientami niezbędne są:
    -stosowanie zasad komunikowania się,
    -zdolności dopasowania sposobu komunikacji do typu i oczekiwań Klienta,
    -stosowanie technik perswazji i metod wywierania wpływu,
    -poznanie indywidualnych potrzeb Klienta,
    -posługiwanie się językiem korzyści w kontaktach z Klientami,
    -profesjonalizm na każdym etapie współpracy.

    Wszystkie powyższe aspekty zostaną omówione podczas zajęć, a kompendium właściwych praktyk budowania relacji z Klientami zostanie wypracowane wspólnie przez Trenera i Uczestników podczas licznych ćwiczeń szkoleniowych.

    Najważniejszym celem szkolenia jest uświadomienie Uczestnikom jak uczciwy, profesjonalny i partnerski sposób obsługi może przyczynić się do budowania trwałych więzi z Klientami.

  • |Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|


    1. Wprowadzenie.
    Prezentacja uczestników.
    Oczekiwania.
    Największe trudności związane z budowaniem relacji z Klientami?
    2. Dlaczego Klienci odchodzą?
    Wartość i satysfakcja Klienta.
    Oczekiwania Klienta.
    Narzędzia do śledzenia i pomiaru satysfakcji Klienta.
    3. Po co nam zadowolony Klient?
    Dostarczenie wartości i satysfakcji Klientowi.
    Przyciąganie Klientów.
    4. Koszty utraty Klientów.
    Potrzeba zatrzymania Klientów.
    5. Zarządzanie relacjami z Klientami.
    6. Czynniki redukujące chęć przejścia Klienta do konkurencji.
    Kapitał wartości dla klienta.
    Kapitał marki.
    Kapitał relacji.
    7.Budowanie silnych więzi z Klientami.
    Inicjowanie pozytywnych rozmów telefonicznych.
    Rekomendowanie.
    Szczera rozmowa.
    Wykorzystywanie telefonu.
    Wyrazy wdzięczności.
    8. Jak budować strukturalne relacje z Klientem?
    Długoterminowe umowy.
    Jakość najlepszą gwarancją wierności Klientów.
    9. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych
    Typy Klientów.
    12 przykazań w obsłudze Klientów.
    Oferowanie korzyści Klientowi.
    Odpowiedzi na pytania i udzielanie informacji.
    Reakcja na obiekcje Klienta.
    Reklamacje, a budowanie dalszych relacji pozwalających na kontynuowanie współpracy.
    Reguła TPD.
    5 porad dotyczących reagowania na sytuacje sporne.
    Zasada FURA.

    Informacje organizacyjne:
    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    Harmonogram zajęć
    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
    Dzień II
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 – przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia


    Inwestycja:
    1390.00zł netto (+23% VAT)

    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


    Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
    Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1750 zł netto (+23% Vat)
    Pozostałe miasta: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1710 zł netto (+23% Vat)

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

    Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

    SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO

    Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.

  • Grupa docelowa:
    Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z Klientem. W szczególności szkolenie rekomendujemy:
    -specjalistom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę Klientów
    -doradcom i konsultantom pierwszego kontaktu
    -kadrze zarządzającej zespołami odpowiedzialnymi za za sprzedaż i obsługę Klientów
    -osobom decyzyjnym, którym zależy na podniesieniu efektywności pracowników i organizacji.

dr inż Martin Daliga

Jest ekspertem w zakresie zarządzania projektami. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada kilkuletnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Akredytowany trener metodyki PRINCE2? (PRINCE2? Approved Trainer). Specjalizacja: zarządzanie projektami, wykorzystanie metodyk zarządzania projektami PCM, PMBoK, PRINCE2, Agile, SCRUM do optymalizacji działań biznesowych.

Szkolenia o podobnej tematyce