0 Godzin, 0 Dni

Budowanie pozytywnych relacji podczas prezentacji, negocjacji oraz innych spotkań z klientem

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem tej sesji jest przekazanie know-how, które pozwala zastosować odpowiednią strategię budowania dobrych relacji dla różnych typów klientów.

  • Gra edukacyjna, podczas której uczestnicy uświadomią sobie najważniejsze elementy
    udanych negocjacji handlowych oraz poziom swoich umiejętności

    Co sprawia, że ludzie kupują od nas
    § uświadomienie znaczenia koncentrowania się na konkretnych wartościach i specyficznych potrzebach klienta

    Sposoby odczytywania z jakim klientem mamy do czynienia
    § ćwiczenia w trafnym określaniu potrzeb klienta
    § strategia dostosowawcza – co redukować, co wzmacniać w relacjach z poszczególnymi klientami
    § dobór argumentacji, stylu wypowiedzi, rodzaju używanych przykładów

    strategiczne kroki w budowaniu pozytywnych relacji
    § Planowanie – nie zapomnij, że...
    § Wstęp – jak stworzyć dobry klimat
    § Pytania – jakie stawiać i jakich się spodziewać
    § Zalety produktów – które komu akcentować
    § Zarzuty – jak na nie reagować
    § Finał – jak finalizować transakcje
    § Obsługa po sprzedaży – czego musisz dopilnować

  • ukończenia szkolenia

  • v Podstawowe zagadnienia dotyczące tematu uczestnicy odkrywają sami w

    prowadzonych przez trenera warsztatach, ćwiczeniach indywidualnych i grupowych,

    dyskusjach oraz wspólnie analizowanych przypadkach studyjnych.

    Krótkie wykłady prowadzone są w formie interaktywnej.

    Każdy z uczestników dokonuje samooceny oraz wypracowuje praktyczne rozwiązania na swoim stanowisku pracy.

    Zrozumienie treści szkolenia i stopień opanowania podstawowych umiejętności sprawdzany jest bezpośrednio na szkoleniu poprzez scenki i różnego rodzaju gry.

    Każdy z uczestników otrzymuje materiały informacyjno-ćwiczeniowe, które aktywizują jego udział w szkoleniu oraz stanowią konspekt informacji ze szkolenia. Materiały są zawsze opracowywane dla potrzeb klienta, ściśle powiązane ze szkoleniem. Wymuszając aktywny udział w zajęciach wspomagają osiąganie celów postawionych przed szkoleniem.

  • przedstawiciele handlowi, pracownicy biura obsługi klienta

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

trenerzy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem handlowcow

Szkolenia o podobnej tematyce