16 Godzin, 2 Dni

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW- jako skuteczne narzędzie strategii sprzedaży i siły konkurencyjności na rynku

4 900,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Cele szkolenia:
    -zapoznanie z procesem budowania lojalnych postaw klientów oraz inf. nt budowania systemów lojalnościowych
    -pokazanie w jaki sposób strategia budowania lojalności klientów może stanowić sposób zyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku oraz budowania wizerunku Firmy
    -rozwój umiejętności dotyczących profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
    -rozwój i doskonalenie umiejętności komunikacji , asertywności i negocjacji z klientami
    -poznanie mechanizmów skutecznych zasad budowania relacji z klientami oraz efektywnych systemów lojalnościowych
    -przybliżenia mechanizmów oraz zasad wdrażania programów lojalnościowych

  • Klient jako kluczowy element aktywów w Firmie
    Zależność między klientem, ilością klientów, wartością transakcji a wynikami Firmy?
    Czynniki sukcesu firmy i efektywnego handlowca/sprzedawcy
    Lojalność wobec marki i wobec produktu? Czym ją mierzyć i jak stymulować?
    Zaufanie, lojalność wobec Firmy miarą sukcesu Firmy i pozycji na rynku
    Przyczyny oraz elementy ryzyka skutkujące utratę klientów
    Co ułatwia ,a co utrudnia pozyskiwanie

  • TAK-imienny dla każdego uczestnika szkolenia

  • - ćwiczenia indywidualne i grupowe
    - wykład interaktywny
    - mini wykład
    - wymiana doświadczeń
    - feedback
    - mini prezentacja
    - dyskusja interaktywna
    -burza mózgów
    -energizery

  • - menedżerowie
    -pracownicy działów obsługi
    - Kierownicy salonów i sklepów
    - właściciele firm i ich zastępcy
    -szefowie departamentów
    -dyrektorzy oddziałów, filii
    -pracownicy call center
    -pracownicy biur obsługi klienta
    - area managerowie
    - dyrektorzy handlowi
    -brand managerowie
    -key account managerowie
    -doradcy klientów biznesowych /bankowość, finanse, ubezpieczenia/
    - dyrektorzy ds. sprzedaży
    - kierownicy i specjaliści ds. reklamy i promocji sprzedaży
    -osoby zainteresowane problematyką komunikacji i budowania systemów lojalnościowych
    -osoby zainteresowane poprawą swoich umiejętności w komunikacji i budowania relacji klientowskich
    -osoby zainteresowane poprawa funkcji zarządczych sprawowanych w zespole pod kątem skuteczności w zakresie budowania relacji
    -osoby zainteresowane doskonaleniem, poprawą oraz uskutecznieniem metod i narzędzi w procesie budowania relacji i lojalności klientów
    -osoby zainteresowane problematyką budowania lojalności klientów, budowania relacji i zaufania w procesach biznesowych, wdrażania systemów partnerskich, promocji i systemów rabatowych
    -osoby zainteresowane poznaniem skutecznych zasad budowania lojalności i zaufania w relacjach biznesowych z klientami oraz problematyką programów partnersko lojalnościowych

  • 4900 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Krzysztof Maraszek- trener, coach, praktyk biznesu, wieloletnie doświadczenei zawodowe-menedżerskie w obszarach sprzedaży i zarzadzania sprzedażą w handlu i usługach oraz w obszarze bankowo finansowym, pasjonat coachingu i odkrywania nowych możliwości.

Szkolenia o podobnej tematyce