0 Godzin, 1 Dni

Budowanie lojalności klientów

500,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie przybliży metody działania polskich firm, które świadomie i z dużym powodze­niem stosują marketing partnerski. Opowiemy o firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar kon­kurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny.



    Ze szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

    * „jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych",

    * „czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać",

    * „jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta)",

    * „jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów",

    * „jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy",

    * „jak analizować i filtrować informacje o klientach".

  • Lojalność jako podstawa działalności firmy
    Zarządzanie klientami
    Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność.
    Pracownicy a lojalność klientów
    Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klientów.
    Programy lojalnościowe.
    Przykłady realizacji programów lojalnościowych w Polsce.

  • zaświadczenie ukonczenia kursu

  • Właściciele firm, Kierownicy, Handlowcy, „Marketingowcy" i inni pracownicy firm.

  • 500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce