16 Godzin, 2 Dni

BUDOWA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W OPARCIU O WARTOŚCI - NARZĘDZIA SKUTECZNEGO MENEDŻERA

9 600,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowatorskim oraz efektywnym narzędziem zarządzania przedsiębiorstwem - zarządzaniem poprzez wartości (ZPW), które wpływa na postawy wszystkich pracowników, niezależnie od szczebla hierarchii, jaki zajmują w organizacji, jak również wypracowanie narzędzi niezbędnych do implementacji tej metody w organizacji.

  • 1. WARTOŚCI W ŻYCIU CZŁOWIEKA I W ORGANIZACJI
    W organizacjach często mówi się o wartościach, ale nie uświadamia się pracownikom, że wartości towarzyszą nam przez całe życie oraz jaka jest rola tych wartości dla każdego człowieka i firmy.
    • Wartości w życiu prywatnym i zawodowym (dyskusja moderowana)
    o Wpływ wartości na człowieka,
    o Istotne wartości dla firmy „nieśmiertelnej” (ćwiczenia, praca w grupach)
    • Jak to zrobili inni i jakimi metodami odkryć wartości dla swojej firmy
    o Wyselekcjonowane przykłady funkcjonowania ZPW w organizacji (mini wykład, dyskusja moderowana).
    2. KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU W ZARZĄDZANIU PRZEZ WARTOŚCI
    Uczestnicy maja możliwość zapoznania się z przebiegiem procesu ZPW oraz działaniami istotnymi z punktu widzenia wdrażania zarządzania przez wartości.
    • Etapy procesu „zarządzania przez wartości” (prezentacja i mini wykład),
    • Rola menadżera w ZPW (analiza case study dot. zgłoszenia menadżerowi przypadku molestowania seksualnego w firmie - praca w grupach - zakończona prezentacją uzyskanych wyników dotyczących roli i postawy menadżera, znaczenia standardów postępowania itp.),
    • Rola komunikacji w zarządzaniu przez wartości („do trzech razy sztuka” - gra mająca na celu uświadomienie uczestnikom szkolenia, znaczenia komunikacji oraz tego w jaki sposób komunikować by było wiadomo „o co chodzi”),
    • Korzyści i zagrożenia ZPW, („burza mózgów” praca w dwóch zespołach mająca na celu odkrycie pozytywów i negatywów „zarządzania przez wartości”).
    3. PODSUMOWANIE
    • Dyskusja oraz odpowiedzi na pytania uczestników
    • Action Plan – co mogę zrobić w mojej firmie? (praca własna)

  • certyfikat ukończenia szkolenia

  • Podczas szkolenia zostanie zastosowany trening wykorzystujący wszystkie modalności: wzroku, słuchu, kinestezji i emocji, w myśl zasady – minimum wykładu maksimum ćwiczeń.

    Podczas szkolenia uczestnicy będą brali udział w dyskusjach moderowanych przez trenera, symulacjach, ćwiczeniach, będą analizować specjalnie wyselekcjonowane „case study’s” czyli przypadki z życia wzięte, które pozwolą uczestnikom na wyciągnięcie właściwych wniosków w procesie szkolenia.

  • Członkowie zarządu, menedżerowie wyższego i średniego szczebla, członkowie rady etyki, zespoły interwencyjne, związki zawodowe, członkowie rad pracowniczych, właściciele firm, specjaliści ds. strategii i rozwoju, zespoły pracownicze powołane do wypracowania wartości dla firmy, osoby zainteresowane nowatorskim podejściem do zarządzania firmą.

  • 4800 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 9600 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Małgorzata Czajer-Puchalska

Szkolenia o podobnej tematyce