0 Godzin, 0 Dni

BSK - Badanie satysfakcji klienta wewnętrznego

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • BSK

    to

    zaawansowane metodologicznie badanie ilościowo-jakościowe satysfakcji klienta wewnętrznego bądź zewnętrznego. Przeprowadzane na reprezentatywnej grupie klientów, służy opracowaniu modelu satysfakcji klienta, który wyraźnie wskazuje czynniki, na których należy się skoncentrować, aby uzyskać maksymalny wzrost zadowolenia ze świadczonych usług. Badanie może być przeprowadzane on-line w postaci kwestionariuszowej lub w formie bezpośrednich wywiadów.

  • Zastosowanie:
    • Przeglądy organizacyjne funkcji usługowych,
    • Planowanie rozwoju jakości świadczonego serwisu,
    • Diagnoza wizerunku firmy lub zespołów usługowych,
    • Analiza oczekiwań klientów,
    • Rozpoczęcie dyskusji i planowania jakości pracy w organizacji,
    • Konsolidacja przedsiębiorstwa lub zespołu wokół stałego rozwoju jakości obsługi.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Katarzyna Lorenc

Katarzyna Kloskowska-Kustosz (Prezes 4business&people ) i Katarzyna Lorenc (Wiceprezes 4business&people) stanowią duet doświadczonych konsultantów, coachów i praktyków zarządzania. Od kilkunastu lat pracują w branży konsultingowej. Są właścicielkami firmy badawczo-doradczej 4business&people, świadczącej usługi dla korporacji międzynarodowych oraz polskich m.in.: DHL Express, ITI Group, Samsung Electronics, Citibank Handlowy, Teva Pharmaceuticals i innych. Ich firma jest zapraszana do działań, w wyniku których ma zaistnieć rzeczywista zmiana biznesowa. Są członkiniami Business Center Club. Coach ICC, Master Practitioner NLP, III st. Educational Kinesilogy Executive coaching, business coaching żeglartwo i marynistyka

Klaudia Jurewicz

Lider projektów badawczych 4business&people

Szkolenia o podobnej tematyce