16 Godzin, 2 Dni

Biznesowa rozmowa telefoniczna

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Telefon jest dziś podstawowym narzędziem pracy - to zdanie banalne, oczywiste. Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej wpływa na jakość pracy z Klientem - to również banał. A przecież codziennie zdarza nam się usłyszeć w słuchawce nieuprzejme "Halo", codziennie borykamy się z niekompetencją i zwykłym ludzkim brakiem kultury.

    Uczymy jak z telefonu czynić ważny element budowania zaufania w relacji z Klientem. Jak zwykłą rutynową rozmowę czynić oryginalnym, pasjonującym doświadczeniem, jak - nawet najtrudniejszą rozmowę - prowadzić w przyjaznej, miłej atmosferze.

  • - Etapy rozmowy telefonicznej
    - Etykieta rozmowy telefonicznej
    - Dostrajanie się do rozmówcy, słowa klucze, zakazane zwroty w rozmowie telefonicznej
    - Radzenie sobie z obiekcjami Klienta, reklamacje

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce