0 Godzin, 0 Dni

Autorytet a efektywność w zarządzaniu

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • 1.Analiza przekonań dotyczących kierowania ludźmi

    2.Wypracowanie modelu efektywnego menedżera

    3.Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania różnych strategii myślenia i działania pracowników

    4.Dostarczenie wiedzy o sposobach wykorzystania tych różnic w zarządzaniu

    5.Ćwiczenie technik wpływania na pracowników w celu osiągnięcia oczekiwanych działań

    6.Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

  • Przekonania związane z rolą menedżera
    ¨Struktura i rozwój przekonań
    ¨Piramida świadomości.
    ¨Techniki zmiany przekonań
    ¨Mechanizm modelowania
    ¨Wartości a relacja z podwładnymi

    Reguły prawidłowego formułowania celu.
    ¨Hierarchia celów.
    ¨Cele osobiste a cele zawodowe.
    ¨Pułapki w wytyczaniu celów

    Autorytet a władza
    ¨Mityczne uzasadnienie władzy
    ¨Schematy związane ze sprawowaniem władzy
    ¨Mechanizmy obronne w odpowiedzi na władzę
    ¨Techniki radzenia sobie z oporem

    Autorytet oparty na wiedzy - przekazywanie wiedzy fachowej
    ¨Przekaz bezpośredni a odkrywający
    ¨Trening umiejętności a presja sytuacyjna
    ¨Nadawanie znaczenia jako sposób wykorzystania własnych doświadczeń
    ¨Rozpoznawanie strategii myślenia partnera
    ¨Wykorzystanie strategii myślenia partnera dla tworzenia nowych perspektyw rozwoju zawodowego

    Autorytet oparty na indywidualizacji oddziaływań w zarządzaniu
    Rozpoznawanie schematów percepcyjnych pracowników.
    ¨Dominujący kanał zmysłowy.
    ¨Stosunek do czasu.
    Rozpoznawanie schematów motywacyjnych.
    ¨Kierunek motywacji.
    ¨Umiejscowienie poczucia kontroli.
    Dobór właściwych narzędzi wpływu w zależności od zidentyfikowanych schematów

    Jak wpływać na zachowanie pracownika?
    ¨Ingracjacja
    ¨Autoprezentacja pozytywna
    ¨Odwoływanie się do społecznych dowodów słuszności
    ¨Wykorzystywanie reguł wzajemności
    ¨Wykorzystywanie zasady zaangażowania i konsekwencji

    Budowanie kontaktu interpersonalnego z pracownikiem
    ¨Dystans a zbliżenie w relacji z podwładnym
    ¨Błędy w budowaniu kontaktu
    ¨Bariery komunikacyjne
    ¨Techniki formułowania komunikatów perswazyjnych

    Sytuacje trudne w zarządzaniu
    ¨Definiowanie zakresu trudności
    ¨Przeprogramowywanie własnego doświadczenia w kontakcie z podwładnym
    ¨Identyfikacja własnych schematów trudnego podwładnego
    ¨Określanie wzorów przekonywania
    ¨Przewartościowanie
    ¨Techniki kierowania zmianą zachowań

  • Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatu, metodami uczestniczącymi. Umożliwiają one aktywne nabywanie nowych wiadomości i umiejętności oraz jednoczesne włączanie ich na bieżąco w system posiadanej wiedzy i doświadczeń. Zastosowanie metod interaktywnych, wymagających osobistego kontaktu między członkami grupy stwarza również optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach poczucia zaangażowania i otwartości pozwalających na wymianę doświadczeń.



    Proponujemy zastosowanie następujących metod szkoleniowych:



    -symulacje sytuacji zawodowych

    -ćwiczenia indywidualne

    -ćwiczenia w parach i małych grupach

    -moderowana dyskusja

    -mini-wykłady

    -treningi z kamerą VHS

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Wszyscy trenerzy to osoby z wieloletnim doświadczeniem trenerskim i praktycznym doświadczeniem w zakresie tematów prowadzonych przez siebie szkoleń

Szkolenia o podobnej tematyce