16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Asystentka Personalna/Asystent Personalny - organizacja sekretariatu Prezesa/Dyrektora

Warszawa Trwa nabór 1 100,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Czego dowiesz się uczestnicząc w szkoleniu?

    jak współpracować oraz zapewniać komfort pracy osoby zarządzającej
    jak efektywniej wykorzystywać swój czas
    jak planować i zarządzać spotkaniami, w których bierze udział przełożony
    jak przygotowywać najczęściej występujące typy pism w sekretariacie
    jak sporządzać notatki ze spotkań
    jak zarządzać przepływem informacji w sekretariacie
    jak monitorować rozmowy telefoniczne
    jak przygotowywać agendę podróży służbowej
    jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy Asystentki
    jak pracują najlepsze Executive/Personal Assistants

  • Współpraca i komunikacja w pracy Asystentki/Asystenta

    ustalanie zasad współpracy w zespole Asystentka-osoba zarządzająca
    budowanie wzajemnego zaufania
    cykliczne spotkania z przełożonym - jak często, co na nich omawiać
    pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań
    zasady przekazywania i przyjmowania informacji
    polityka prywatności

    Organizowanie i kontrola codziennych obowiązków, czyli jak zwiększyć własną efektywność?

    rutyna i rytuały w pracy Asystentki
    krzywa wydajności a Twoja efektywność w trakcie dnia pracy
    hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
    ustalanie dnia pracy
    ochrona własnego czasu
    ochrona czasu osoby zarządzającej
    natłok zadań, zadania skomplikowane - jak sobie radzić?
    prokrastynacja, czyli jak sobie radzić z odwlekaniem wykonania zadań/własnym i współpracowników/

    Organizacja spotkań służbowych przełożonego - najlepsze praktyki

    podstawowe zasady umawiania spotkań
    zaproszenie na spotkanie
    przygotowanie przełożonego do spotkania, czyli jak zwiększyć efektywność podczas samego spotkania?
    organizacja spotkania
    agenda spotkania - co powinna zawierać
    savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty gości i Klientów w biurze
    "minutki" - czyli jak sporządzać notatki ze spotkań - warsztat
    spotkanie zakończone i co dalej?
    jak ograniczyć udział przełożonego w spotkaniach

    Zarządzanie przepływem informacji
    Monitorowanie rozmów telefonicznych

    formuła powitalna
    kolejność łączenia
    anonsowanie rozmów
    filtrowanie rozmów
    umawianie spotkań
    trudne sytuacje - jak sobie z nimi radzić?
    bank przydatnych zwrotów

    Zarządzanie dokumentami w sekretariacie

    przyjmowanie korespondencji skierowanej do przełożonego, jej wstępna analiza
    przygotowywanie i przedkładanie dokumentów do dekretacji i podpisu
    zasady przygotowywania najczęściej występujących rodzajów pism /zaproszenia, gratulacje itp/
    zasady przygotowywania korespondencji e-mail
    sortowanie i filtrowanie e-maili /MS Outlook/
    szablony wiadomości e-mail
    porządkowanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów

    Organizacja podróży służbowej - przygotowanie agendy dla Przełożonego, "check - list"

    Programy i narzędzia przydatne w pracy Asystentki.

  • tak

  • Szkolenie skierowane jest do Asystentek/Asystentów, którzy rozpoczynają pracę z osobą na stanowisku Prezesa/Dyrektora lub mają już nieduże doświadczenie zawodowe w tym obszarze.
    Podczas szkolenia poruszone zostaną kluczowe kwestie dot. organizacji pracy sekretariatu top managera.

  • 1 100,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Agnieszka Korach - Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji, kierowników biur /m.in. "Personel i Zarządzanie", "Sekretariat"/. Zapraszana jako ekspert do programów telewizyjnych /m.in. TVN, Polsat, TV Puls/ i audycji radiowych /m.in. Polskie Radio, Radio VOX/. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla kadry zarządzającej oraz pracowników administracyjno-biurowych. Twórczyni pierwszego w Polsce projektu szkoleniowo - rozwojowego "Akademii Asystentek i Sekretarek", Dyrektor Projektów Szkoleniowych ARK Consulting, pomysłodawczyni pierwszego w Polsce kobiecego portalu dla asystentek i sekretarek - PortalDlaSekretarek.pl. W zakresie szkoleń zamkniętych realizowała projekty m.in. dla: 3M, Ergo Hestia, Maspex, Mexem, ArcelorMittal, Ciech, ESP, Grupa INFOR, Izba Skarbowa, Krajowa Izba Gospodarcza, Kotlin, Publiczni.pl /szkolenia i zjazdy pracowników administracji publicznej/, Univeg i wiele innych.

Szkolenia o podobnej tematyce