16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 14

Asystentka jako profesjonalny partner w zarządzaniu

więcej terminów () mniej terminów
  • Czego się nauczysz:
    - dowiesz się jakie są zasady efektywnej współpracy z przełożonym i osobami strategicznymi w firmie,
    - poznasz swoje silne strony i zbudujesz program rozwoju swoich predyspozycji,
    - będziesz świadomie budowała wizerunek swój i swojej firmy,
    - będziesz potrafiła zorganizować profesjonalną telekonferencję i spotkanie firmowe,
    - poznasz zasady przygotowywania dobrych prezentacji,
    - poznasz narzędzia informatyczne do zarządzania czasem i zadaniami.

  • 1. Efektywna współpraca z przełożonym i osobami strategicznymi:
    • moja rola zawodowa,
    • ustalenie zasad współpracy, wymagań i oczekiwań,
    • optymalny model współpracy a styl pracy przełożonego,
    • proaktywność i wspieranie realizacji zadań przełożonego,
    • jak reprezentować przełożonego podczas nieobecności?
    • polityka prywatności.
    2. Zarządzanie informacją:
    • odpowiedzialność w komunikacji,
    • komunikacja formalna i nie-formalna,
    • koordynowanie przepływu,
    • zarządzanie hierarchią informacji,
    • notatki ze spotkań,
    • zbiór dobrych praktyk.
    3. Sytuacje trudne - jak sobie z nimi profesjonalnie poradzić?-case study.
    4. Personal branding w biurze czyli budujemy swoją markę:
    • jak świadomie kształtować swój wizerunek?
    • wizerunek osobisty a wizerunek firmy,
    • pewność siebie w praktyce czyli jak ćwiczyć pewność siebie?
    • Twój głos!
    • moja autoprezentacja - sesja feedbackowa: każda uczestniczka otrzyma od trenera informację zwrotną o mocnych stronach i obszarach do rozwoju, konkretne rozwiązania i zestaw ćwiczeń, który może wykorzystać w dalszej indywidualnej pracy nad swoim rozwojem zawodowym.
    5. Jak przygotować profesjonalną telekonferencję? - check-lista.
    6. Jak przygotować spotkanie, imprezę firmową? - check-lista.
    7. Zasady przygotowywania dobrych prezentacji:
    • najczęściej spotykane błędy - jak nie zniechęcać odbiorcy?
    • prezentacja w Ms Power Point czy w Prezi?
    • tworzenie ciekawych szablonów prezentacji,
    • storytellig&simplicity,
    • formatowanie tekstów, dobór czcionek, typografia, grafika.
    8. Narzędzia do zarządzania czasem i zadaniami-warsztaty:
    • dokąd zmierzamy-live demo?
    • optymalna konfiguracja outlooka,
    • praca z pocztą przychodzącą (priorytetyzowanie i kategoryzowanie),
    • praca z listą zadań i kalendarzami, praca w grupach,
    • wykorzystanie urządzeń mobilnych,
    • symulacja efektywnego dnia w pracy.

    Dodatkowo dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy analizę kolorystyczną. Na jej podstawie pokażemy optymalne palety barw dla garderoby, dodatków, makijażu i fryzury, tak aby dobrana kolorystyka podkreślała atuty urody.

  • TAK

Szkolenia o podobnej tematyce