16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 15

Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Warszawa Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • - zdiagnozowanie swoich obszarów mniejszej i większej asertywności,
    - określenie podstaw własnej asertywności (zasobów, praw, proasertywnego monologu wewnętrznego),
    - poznanie sprawdzonych sposobów i technik asertywnego zachowania,
    - przećwiczenie ww. sposobów i technik w przykładowych sytuacjach zawodowych (po szkoleniu możliwość zastosowania również w sferze pozazawodowej).

    Na warsztatach uczestnicy dowiedzą się także:
    - co ma wspólnego asertywność ze słoniem,
    - czy nieasertywność może być asertywna,
    - czy można odmówić szefowi i czy można chwalić szefa,
    - jak poradzić sobie z natrętnymi prośbami i propozycjami,
    - czy można być asertywnym wobec samego siebie.

    Korzyści dla uczestników:

    - lepsze poznanie siebie,
    - wzmocnienie poczucia własnej wartości,
    - budowanie pozytywnych relacji opartych na wyrażaniu siebie i szacunku dla innych,
    - większa sprawność asertywnego zachowania w relacjach ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi, klientami,
    - łatwiejsza realizacja własnych celów i planów oraz skuteczniejsze zarządzanie czasem,
    - życie zgodnie z własnymi oczekiwaniami.

  • Program szkolenia:

    1. Czym jest asertywność:
    - nie tylko umiejętność mówienia „nie”,
    - obszary asertywności,
    - umiejętność wrodzona czy wyuczona,
    - zachowania asertywne, agresywne, uległe,
    - diagnoza własnej asertywności.
    2. Fundamenty asertywności:
    - poczucie własnej wartości,
    - asertywny vs. nieasertywny monolog wewnętrzny,
    - praca z zasobami: zalety, mocne strony, umiejętności,
    - ja jestem OK i Ty jesteś OK – postawy życiowe,
    - moje prawa asertywne,
    - moje terytorium i wyznaczanie granic.
    3. Asertywna odmowa i asertywna prośba:
    - dlaczego zachowujemy się nieasertywnie,
    - asertywna odmowa i techniki wspierające,
    - potrafię odmówić, potrafię prosić,
    - formułowanie próśb a wydawanie poleceń.
    4. Asertywne wyrażanie siebie:
    - wyrażanie emocji negatywnych (gniewu, zdenerwowania),
    - co zrobić z zakłopotaniem,
    - ujawnianie uczuć pozytywnych,
    - wyrażanie własnego zdania,
    - ja kontra opinie i poglądy innych.
    5. Asertywność w odpowiedzi na ocenę, krytykę i atak:
    - asertywne reagowanie na oceny,
    - przyjmowanie pochwał i komplementów,
    - reakcja na różne rodzaje krytyki,
    - reagowanie w przypadku agresji słownej,
    - obrona przed zachowaniami naruszającymi prywatność.
    6. Umiejętności asertywne a różne role i sytuacje zawodowe:
    - asertywność przełożonego (motywowanie, dyscyplinowanie, egzekwowanie poleceń, zwalnianie pracownika),
    - asertywność podwładnego,
    - asertywność w zespole,
    - techniki asertywne w konflikcie,
    - asertywność wobec klienta,
    - asertywność a realizacja własnych celów i zarządzanie czasem.
    7. Zakończenie warsztatów:
    - podsumowanie korzyści z asertywności w pracy,
    - most w przyszłość - zaplanowanie wprowadzenia w życie asertywnych zachowań,
    - podsumowanie warsztatów.

    Informacje organizacyjne:

    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    Harmonogram zajęć
    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia

    Dzień II
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

    Inwestycja:

    1390.00zł netto (+23% VAT)

    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

    Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
    Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1750 zł netto (+23% Vat)
    Zgłoszenie:

    Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).

    Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

    Kontakt:

    Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
    ul. Libelta 1a/2
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań

    Godziny pracy biura:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePn-Pt 08.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    Departament szkoleń otwartych:
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    Adres strony został usunięty


    Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
    1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
    2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
    3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
    4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

    POLITYKA RABATOWA

    Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
    Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
    Uwagi:

    Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Jako pierwsza firma szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

    Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

  • Pracownicy, kadra kierownicza, osoby pracujące w zespołach, kontaktujące się z klientami. Wszyscy, którzy chcieliby:
    - lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi,
    - nauczyć się odmawiać,
    - mówić szczerze i otwarcie o swoich emocjach, potrzebach, oczekiwaniach i opiniach,
    - umieć konstruktywnie reagować na ocenę i krytykę,
    - czuć się pewniej w kontaktach z innymi ludźmi,
    - potrafić zadbać o własne interesy,
    - wyznaczać granice i komunikować jasne zasady tego, jak chcą być traktowani przez innych,
    - nie rezygnując z siebie, lepiej komunikować się w roli przełożonego, podwładnego, członka zespołu.

  • 1 390,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    egzaminy certyfikujące
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Emilia Sałacka-Mańka
Specjalizacja trenerska:

Certyfikowany trener biznesu, psycholog, doradca wystąpień publicznych, specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników, urzędnik mianowany służby cywilnej. Absolwentka podyplomowych studiów zarządzania personelem. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zarówno w administracji publicznej, jak i w środowisku biznesowym. Pracowała jako konsultant i rekruter w firmach doradztwa personalnego i agencji reklamowej (rekrutacje na stanowiska techniczne, IT oraz menedżerskie i marketingowe). Była zatrudniona na stanowisku psychologa w Komendzie Głównej Policji. W Zespole Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wydziału Psychologów Policyjnych odpowiadała m.in. za przeprowadzanie rekrutacji wewnętrznych oraz szkolenie kadry kierowniczej, policjantów i pracowników. Obecnie trener wewnętrzny i specjalista ds. szkoleń i rozwoju w jednym z urzędów centralnych. Autorka wciągających prezentacji, nieszablonowych warsztatów i przydatnych ćwiczeń. Uwielbia pracować z ludźmi i występować publicznie. Nie wyobraża sobie pracy (i życia) bez ciągłego uczenia się. Nie rozstaje się z aparatem fotograficznym i książkami. Energię czerpie z pracy z ludźmi, czytania książek i możliwości bycia kreatywną. W szkoleniach stawia na dużą porcję praktyki i szczyptę efektu „wow”.

Szkolenia o podobnej tematyce