7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE Jak być asertywnym, pewnym siebie i bronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia?

Trwa nabór Last minute 890 PLN 712,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Sposobach podniesienia samoświadomości w zakresie własnych mocnych stron oraz obszarów do rozwoju z zakresu efektywności i asertywności.
    Technikach asertywnej, dyplomatycznej odmowy i prezentowania poglądów.
    Zasadach radzenia sobie z atakami personalnymi ze strony otoczenia.
    Zasadach asertywnego radzenia sobie z manipulacją ze strony otoczenia.
    Korzyściach posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Skutecznego wyrażania swojego zdania, oczekiwań i poleceń oraz obrony swoich granic.
    Świadomego kształtowania relacji zawodowych i prywatnych.
    Świadomego budowania swojej siły i stanowczości.
    Dyplomatycznej odmowy, która nie urazi innych.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Asertywnością i pewnością siebie.
    Komunikacją ustną i pisemną.

  • TRENING ASERTYWNOŚCI. Szkolenie realizowane warsztatowo.

    09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestnikow.

    10:00 – 11:00 Czym jest asertywność.

    Czym jest asertywność?
    Skutki braku asertywności i korzyści z bycia asertywnym na co dzień.
    Agresja, uległość, asertywność – mechanizmy zachowań.
    Jakie są warunki asertywności? Siły hamujące i wspierające asertywność.
    Poczucie własnej wartości i świadomość swoich umiejętności z zakresu asertywności w życiu codziennym i w biznesie.
    11:00 – 11:15 Przerwa

    11:15 – 13:00 Jak odmawiać i jak mówić o tym, czego potrzebujemy.

    Analiza transakcyjna Berne’a
    Role: wybawca/prześladowca/ofiara. Jak wyjść z danej roli?
    Asertywność w komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej.
    Jak budować asertywne komunikaty?
    Jak skutecznie używać technik asertywności
    13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

    13:40 – 15:10 Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami

    Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
    Jak asertywnie prosić, egzekwować i odmawiać?
    Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
    Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
    Jak asertywnie wymieniać poglądy?
    15:10 – 15:25 Przerwa

    15:25 – 16:10 Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami

    Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
    Jak asertywnie prosić, egzekwować i odmawiać?
    Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
    Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
    Jak asertywnie wymieniać poglądy?
    Jak reagować na manipulacje ze strony otoczenia?
    Jak reagować na postawę roszczeniową, lekceważenie, poniżanie, niestosowne żarty?
    Jak asertywnie wyznaczać innym granice?
    16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu asertywności oraz sporządzenie osobistej check – listy.

  • Dyplom ukończenia szkolenia wydawany przez Human Skills wpisaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie pod numerem 2.14/002243/2014 .

  • Szkolenie prowadzone będzie m.in metodami:

    paneli dyskusyjnych,

    ćwiczeń grupowych i indywidualnych,

    prezentacji,

    odgrywanie ról,

    analizy przypadków,

    filmów poglądowych.

  • Adresaci treningu asertywności:
    Osoby zainteresowane treningiem asertywności.
    Osoby zainteresowane rozwojem osobistym i zwiększeniem własnej efektywności osobistej.
    Osoby zainteresowane budowaniem własnej marki.
    Osoby pracujące przy obsłudze klienta i chcące zwiększyć efektywność w zakresie reakcji na trudne sytuacje.
    Osoby zainteresowane rozwojem komunikacji ustnej oraz pisemnej z uwzględnieniem savoir vivre oraz technik perswazji.
    Osoby zarządzające zespołem bądź szykujące się do awansu.

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Realizujemy projekty zamknięte w oparciu o bezpłatną analizę potrzeb, która stanowi dla nas podstawę do dokonania wyceny projektu zamkniętego.

Iwona Firmanty
Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC
Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej.
Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej.
Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji.
Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.
Szkoli z zakresu bycia skutecznym i asertywnym liderem. Wspiera organizacje w budowaniu współpracy zespołowej.
Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coaching Community.

Szkolenia o podobnej tematyce