7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE Jak być asertywnym, pewnym siebie i bronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia?

Trwa nabór 890,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Sposobach podniesienia samoświadomości w zakresie własnych mocnych stron oraz obszarów do rozwoju z zakresu efektywności i asertywności.
    Technikach asertywnej, dyplomatycznej odmowy i prezentowania poglądów.
    Zasadach radzenia sobie z atakami personalnymi ze strony otoczenia.
    Zasadach asertywnego radzenia sobie z manipulacją ze strony otoczenia.
    Korzyściach posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Skutecznego wyrażania swojego zdania, oczekiwań i poleceń oraz obrony swoich granic.
    Świadomego kształtowania relacji zawodowych i prywatnych.
    Świadomego budowania swojej siły i stanowczości.
    Dyplomatycznej odmowy, która nie urazi innych.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Asertywnością i pewnością siebie.
    Komunikacją ustną i pisemną.

  • 09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie asertywności.

    10:00 – 11:00 Moduł I. Czym jest asertywność?

    Skutki braku asertywności dla firmy, pracowników i klientów w organizacji.
    Dlaczego warto być dyplomatycznie asertywnym? Korzyści z asertywności.
    Jak rozróżnić asertywność od agresji lub uległości? Dlaczego chcąc być asertywnym bywamy agresywni?
    Jakie są warunki asertywności? Siły hamujące i wspierające asertywność.
    Poczucie własnej wartości i świadomość swoich umiejętności z zakresu asertywności w biznesie.
    11:00- 11:15 Przerwa

    11:15 – 13:00 Moduł II. Jak mówić o tym, czego potrzebujemy?

    Analiza transakcyjna Berne’a. W co gają ludzie? Asertywność a głos dorosłego, głos dziecka i głos rodzica.
    Trójkąt dramatyczny S.Karpmana – wybawca/prześladowca/ofiara. Jak wyjść z danej roli? Cele i potrzeby graczy w drodze do asertywności.
    Jak rozpoznać asertywność dzięki mowie ciała oraz komunikacji werbalnej? Asertywność w komunikacji.
    Jak budować komunikaty asertywne- komunikaty Ja OK., Ty OK.
    Jak budować, przekazywać i przyjmować pochwały w asertywności?
    Jak skutecznie używać technik asertywności, takich jak: zdarta płyta; z treści na proces; chwila na oddech; odkładanie na później; demaskowanie aluzji; konkretyzowanie.
    13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

    13:40 – 15:10 Moduł III. Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami?

    Jak być dyplomatycznie asertywnym w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
    Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
    Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
    Jak asertywnie wymieniać poglądy?
    Kiedy nie warto wchodzić w dyskusję?
    Jak asertywnie prosić , egzekwować i odmawiać?
    Jak reagować na postawę roszczeniową, gdy ktoś nas poniża, żartuje sobie z nas lub nas lekceważy?
    15:10 – 15:25 Przerwa

    15:25 – 16:10 Moduł IV. Jak radzić sobie z manipulacjami ze strony otoczenia?

    Jak radzić sobie z wampirami energetycznymi?
    Jak reagować na manipulacje ze strony otoczenia?
    Jak wyznaczać osobiste terytorium psychologiczne, czyli jak asertywnie wyznaczać innym granice?
    16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu asertywności oraz sporządzenie osobistej check – listy.

  • Dyplom ukończenia szkolenia wydawany przez Human Skills wpisaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie pod numerem 2.14/002243/2014 .

  • Szkolenie prowadzone będzie m.in metodami:

    paneli dyskusyjnych,

    ćwiczeń grupowych i indywidualnych,

    prezentacji,

    odgrywanie ról,

    analizy przypadków,

    filmów poglądowych.

  • Adresaci treningu asertywności:
    Osoby zainteresowane treningiem asertywności.
    Osoby zainteresowane rozwojem osobistym i zwiększeniem własnej efektywności osobistej.
    Osoby zainteresowane budowaniem własnej marki.
    Osoby pracujące przy obsłudze klienta i chcące zwiększyć efektywność w zakresie reakcji na trudne sytuacje.
    Osoby zainteresowane rozwojem komunikacji ustnej oraz pisemnej z uwzględnieniem savoir vivre oraz technik perswazji.
    Osoby zarządzające zespołem bądź szykujące się do awansu.

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Realizujemy projekty zamknięte w oparciu o bezpłatną analizę potrzeb, która stanowi dla nas podstawę do dokonania wyceny projektu zamkniętego.

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce