16 Godzin, 3 Dni

Asertywność

4,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Asertywność jest ważną umiejętnością w komunikowaniu się z innymi ludźmi w sposób efektywny, mniej stresujący. Szkolenie ma na celu rozwój umiejętności wyrażania opinii i przekazywania klarownych informacji, rozpoznawania własnych postaw wobec ludzi, wydawania spójnych sugestywnych komunikatów, rozwinięcie w uczestnikach postawy asertywnej potrzebnej w kontaktach na gruncie zawodowym. Uczestnicy poznają nowoczesne techniki oddziaływania na otoczenie. Szkolenie rozwija umiejętność komunikowania się, pomaga w czasie wystąpień publicznych, negocjacji.







  • Zdobyte umiejętności:

    - wykorzystanie postawy asertywnej w kontaktach interpersonalnych,
    - umiejętność wyrażania opinii,
    - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach napięć, stresów, sytuacjach konfliktowych,
    - budowania pewności siebie i odkrywania swoich mocnych stron



    Program szkolenia

    1. Zachowania asertywne, agresywne, uległe

    - Jakie wykorzystujemy strategie działania
    - Co chcemy osiągnąć?
    - Jak pracować z celami?

    2. Mowa ciała – jak pracować ciałem?

    3. Głos – jak trenować głos?

    4. Słowa – słownictwo i mowa trafiająca do wielu zmysłów

    5. Spójność informacji werbalnych i niewerbalnych – przekonania, wartości i tożsamość

    6. Komunikat JA – mówienie o swoich uczuciach

    7. Techniki odmowy

    8. Przyjmowanie zażaleń i reklamacji

    9. Stawianie granic

  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia

  • Szkolenie ma charakter treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności.

    Stosowane metody dydaktyczne to:

    analiza przypadku,

    grupowe i indywidualne rozwiązywanie ćwiczeń z problemem do rozwiązania, symulacje,

    gry menedżerskie,

    testy,

    praca z kamerą, omawianie

    dyskusja i prezentacja trenera.

    konsultacje

  • 4 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Trener od kilku lat prowadzi treningi interpersonalne, menedżerskie oraz szkolenia z obsługi klienta, negocjacji. Posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu ludzi w kierunku osiągania sukcesów w swojej branży zawodowej

Szkolenia o podobnej tematyce