0 Godzin, 2 Dni

Aktywna sprzedaż

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • - doskonalenie wśród uczestników szkolenia profesjonalnego wizerunku opiekuna klienta/doradcy/sprzedawcy,

    - utrwalenie zdolności budowania dobrych relacji biznesowych,

    - wykształcenie wśród uczestników postawy otwartości na klienta i jego potrzeby oraz gotowości do prezentowania zachowań proaktywnych w procesie sprzedaży,

    - zdobycie umiejętności oddziaływania na przebieg procesu podejmowania decyzji przez klienta,

    - doskonalenie zdolności efektywnej analizy i dopasowania produktu do potrzeb partnera biznesowego,

    - doskonalenie umiejętności posługiwania się językiem korzyści w rozmowie z klientem,

    - podniesienie zdolności umiejętnego reagowania na trudne zachowania klientów,

    - uświadomienie uczestnikom szkolenia, iż inicjowanie rozmów z klientem to droga do skutecznej sprzedaży,

    - poznanie i utrwalenie zachowań stosowanych w celu rozpoznania i wyjaśnienia obiekcji, jakie pojawiają się ze strony klienta,

    - przybliżenie uczestnikom szkolenia schematu, według którego przebiega rozmowa handlowa ze szczególnym uwzględnieniem etapu finalizacji sprzedaży,

    - przygotowanie uczestników szkolenia do radzenia sobie z emocjami własnymi i klienta,

    - wzmocnienie wiary we własne umiejętności i kompetencje oraz możliwości stosowania poznanych technik.

  • Uczestnicy w interaktywny sposób zdobędą odpowiedź na pytania:
    Czym jest fachowa obsługa klienta?

    Jak komunikować się z klientem, by być osobą wiarygodną, zdobyć zaufanie klienta i odnieść sukces sprzedażowy?

    Jak dokonać analizy potencjału klienta? W jaki sposób odkryć potrzeby klienta?

    Jakie zastosować pytania i zwroty, poprzez które można nawiązać osobisty i indywidualny kontakt z klientem?

    Jak przedstawić ofertę językiem zrozumiałym dla klienta, akcentując korzyści z niej wypływające?

    Jak radzić sobie z obiekcjami klienta?

    Kiedy i jak finalizować sprzedaż?

    Jak zaprosić do dalszego kontaktu i utrzymać biznesowe relacje?

    Kiedy dążyć do zwiększania wolumenu sprzedaży, stosować cross-selling i up-selling, kiedy zaś „tylko” umówić spotkanie?

    Jak radzić sobie z tzw. trudnym klientem, jak go obsługiwać, czego unikać?

  • TAK

  • Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów. Osoby biorące udział w szkoleniu pracują w grupach lub odgrywają scenki w parach. Aktywne uczestnictwo w zajęciach, analiza zachowań, postępowania uczestników w zadanych sytuacjach sprzedażowych jest podstawą do zdobycia czy też ugruntowania posiadanej wiedzy, która dzięki odbytemu treningowi pozostaje na długo w pamięci. Uczestnicy dyskutują, porównują cele, jakie pragnęli osiągnąć z tymi rzeczywiście zrealizowanymi poprzez konkretne zachowania, odnajdują drogi wiodące do profesjonalnej sprzedaży.



    Osoby biorące udział w szkoleniu utrwalają posiadane oraz nabywają wiele nowych umiejętności przydatnych z punktu widzenia prosprzedażowej obsługi klienta.

    Dyskusje oraz dzielenie się doświadczeniami z własnego życia zawodowego, przy kreatywnym działaniu trenera pozwalają nie tylko na nabycie nowych umiejętności, ale także pozbycie się obaw i przekształcenie ich w postawę pełną zaangażowania i wiary w siebie.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce