14 Godzin, 2 Dni
Akademia Asystentki i Sekretarki
-
Celem szkolenia jest dostarczenie wybranych, niezbędnych narzędzi, wiedzy i kompetencji z zakresu zarządzania komunikacją, czasem i zdarzeniami oraz relacjami z klientem, potrzebnych do wykonywania pracy asystentki na najwyższym poziomie.
-
PROFESJONALNY WIZERUNEK czyli ,,jak Cię widzą, tak Cię (i Firmę) piszą”
Rola pierwszego wrażenia jako wizytówki Twojej, Firmy, Twojego Szefa
Reprezentujesz Firmę – wymogi dotyczące stroju w pracy czyli jak budować profesjonalny wizerunek własny, Szefa, Firmy
Elementy dress code’u u Asystentki – moda a wymogi biznesowe versus Twoja sylwetka i uroda
SAVOIR VIVRE BIZNESOWY
Elementy zachowań dyplomatycznych wobec Klientów, Szefa, Gości i Współpracowników
Savoir vivre biznesowy – czym różni się od towarzyskiego czyli elementy powitania, precedencji, przedstawiania, gościnności
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY
Kim jest klient? – dla mnie, dla Firmy, dla Szefa oraz co z tego wynika
Złote Standardy obsługi Klienta w sekretariacie
Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
Wybrane narzędzia komunikacyjne m.in. parafraza, dojaśnianie
Dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w profesjonalnej obsłudze
Specyfika komunikacji werbalnej z klientem czyli słowa wskazane oraz zakazane
ASYSTENTKA WSPARCIEM DLA OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ
Ustalanie i doprecyzowanie zasad współpracy w zespole Asystentka i Osoba Zarządzająca
Budowanie wzajemnego zaufania czyli co należy wiedzieć, rozumieć i uszanować w tym polityka prywatności i poufności
Cykliczne spotkania z Przełożonym – wskazana częstotliwość oraz co na nich omawiać
Pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań, feedback czyli kto, komu i w czym pomaga
Zasady przekazywania i przyjmowania informacji
ORGANIZOWANIE I KONTROLA CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ WŁASNĄ EFEKTYWNOŚĆ
Rutyna i rytuały w pracy Asystentki czyli co powinno być nawykiem
Hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
Ustalanie dnia pracy i zakresu obowiązków dziennych, tygodniowych, miesięcznych
Ochrona własnego czasu oraz ochrona czasu osoby Zarządzającej
Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać
ORGANIZACJA SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH PRZEŁOŻONEGO – NAJLEPSZE PRAKTYKI
Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
Sprawna organizacja, agenda i notatki ze spotkania – co powinny zawierać
Savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty Gości i Klientów w biurze
MONITOROWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH
Formuła powitalna to pierwsze wrażenie – co najpierw powinien słyszeć Klient
Kolejność łączenia oraz anonsowanie rozmów
Filtrowanie rozmów czyli ochrona czasu Przełożonego
Umawianie spotkań, wyjazdów, rezerwacji
Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
Bank przydatnych zwrotów -
dyplom Effect Group
-
Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.
Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.
Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:
Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
Praktyczne trenowanie poznanych technik
Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
Zadania indywidualne wspomagane przez trenera -
Osoby pragnące podnieść poziom wiedzy i umiejętności, pracujące na stanowisku Asystentki i Sekretarki
-
1 290,00 PLN + 23% VAT za osobę
-
materialy szkoleniowe
przerwy kawowe
wyżywienie

Ilona Rajchel
Posiadam kilkunastoletnie (od 2000r) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla odbiorców indywidualnych i biznesowych, w tym trzyletnie w prowadzeniu szkoleń w projektach EFS. Przez 5 lat Członek Zarządu Spółki Akcyjnej – z uprawnieniami do podejmowania decyzji strategicznych, przez 5 lat Dyrektor Działu Szkoleń w Spółce Akcyjnej – zarządzający zespołem od kilkunastu do stu kilkudziesięciu osób. Od 2008 roku stała współpraca z firmą szkoleniową Effect Group. Moje kwalifikacje obejmują świadczenie usług doradczych, prowadzenie treningów, szkoleń oraz coachingu z zakresu zarządzania miękkimi zasobami własnymi oraz zespołami ludzkimi. Tematy obejmują szeroki aspekt doskonalenia umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej w tym asertywności, prowadzenia wystąpień publicznych i zebrań, zarządzania czasem, konfliktem, kreatywnością, stresem, pozyskiwania i obsługi klientów (programy autorskie szkoleń i treningów menedżerskich z ww. obszarów).
Szkolenia o podobnej tematyce
-
Asertywna komunikacja w pracy Asystentki
Grupa Tempo S.C.
Cena szkolenia do ustalenia
-
Symulacja Lean Office
Lean Vision
Cena szkolenia do ustalenia
-
Profesjonalny Office manager
Global Business Center sp. z o.o.
Cena szkolenia do ustalenia
-
Instrukcja kancelaryjna
Kurs na Sukces Andrzej Koziar Szkolenia
Cena szkolenia do ustalenia
-
Profesjonalna sekretarka w nowoczesnym sekretariacie
Thebrain
Cena szkolenia do ustalenia
-
Informacje Publiczne a ochrona danych osobowych
WIKnet
Cena szkolenia do ustalenia