14 Godzin, 2 Dni

Akademia Asystentki i Sekretarki

Warszawa Termin pewny 1 290,00 PLN + VAT
Zakopane Termin pewny 1 290,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 1 290,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest dostarczenie wybranych, niezbędnych narzędzi, wiedzy i kompetencji z zakresu zarządzania komunikacją, czasem i zdarzeniami oraz relacjami z klientem, potrzebnych do wykonywania pracy asystentki na najwyższym poziomie.

  • PROFESJONALNY WIZERUNEK czyli ,,jak Cię widzą, tak Cię (i Firmę) piszą”

    Rola pierwszego wrażenia jako wizytówki Twojej, Firmy, Twojego Szefa
    Reprezentujesz Firmę – wymogi dotyczące stroju w pracy czyli jak budować profesjonalny wizerunek własny, Szefa, Firmy
    Elementy dress code’u u Asystentki – moda a wymogi biznesowe versus Twoja sylwetka i uroda

    SAVOIR VIVRE BIZNESOWY
    Elementy zachowań dyplomatycznych wobec Klientów, Szefa, Gości i Współpracowników
    Savoir vivre biznesowy – czym różni się od towarzyskiego czyli elementy powitania, precedencji, przedstawiania, gościnności

    STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY
    Kim jest klient? – dla mnie, dla Firmy, dla Szefa oraz co z tego wynika
    Złote Standardy obsługi Klienta w sekretariacie
    Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
    Wybrane narzędzia komunikacyjne m.in. parafraza, dojaśnianie
    Dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w profesjonalnej obsłudze
    Specyfika komunikacji werbalnej z klientem czyli słowa wskazane oraz zakazane

    ASYSTENTKA WSPARCIEM DLA OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ
    Ustalanie i doprecyzowanie zasad współpracy w zespole Asystentka i Osoba Zarządzająca
    Budowanie wzajemnego zaufania czyli co należy wiedzieć, rozumieć i uszanować w tym polityka prywatności i poufności
    Cykliczne spotkania z Przełożonym – wskazana częstotliwość oraz co na nich omawiać
    Pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań, feedback czyli kto, komu i w czym pomaga
    Zasady przekazywania i przyjmowania informacji

    ORGANIZOWANIE I KONTROLA CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ WŁASNĄ EFEKTYWNOŚĆ
    Rutyna i rytuały w pracy Asystentki czyli co powinno być nawykiem
    Hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
    Ustalanie dnia pracy i zakresu obowiązków dziennych, tygodniowych, miesięcznych
    Ochrona własnego czasu oraz ochrona czasu osoby Zarządzającej
    Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać

    ORGANIZACJA SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH PRZEŁOŻONEGO – NAJLEPSZE PRAKTYKI
    Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
    Sprawna organizacja, agenda i notatki ze spotkania – co powinny zawierać
    Savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty Gości i Klientów w biurze

    MONITOROWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH
    Formuła powitalna to pierwsze wrażenie – co najpierw powinien słyszeć Klient
    Kolejność łączenia oraz anonsowanie rozmów
    Filtrowanie rozmów czyli ochrona czasu Przełożonego
    Umawianie spotkań, wyjazdów, rezerwacji
    Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
    Bank przydatnych zwrotów

  • dyplom Effect Group

  • Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

    Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

    Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

    Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych

    Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody

    Praktyczne trenowanie poznanych technik

    Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań

    Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera

    Zadania indywidualne wspomagane przez trenera

  • Osoby pragnące podnieść poziom wiedzy i umiejętności, pracujące na stanowisku Asystentki i Sekretarki

  • 1 290,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Ilona Rajchel

Posiadam kilkunastoletnie (od 2000r) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla odbiorców indywidualnych i biznesowych, w tym trzyletnie w prowadzeniu szkoleń w projektach EFS. Przez 5 lat Członek Zarządu Spółki Akcyjnej – z uprawnieniami do podejmowania decyzji strategicznych, przez 5 lat Dyrektor Działu Szkoleń w Spółce Akcyjnej – zarządzający zespołem od kilkunastu do stu kilkudziesięciu osób. Od 2008 roku stała współpraca z firmą szkoleniową Effect Group. Moje kwalifikacje obejmują świadczenie usług doradczych, prowadzenie treningów, szkoleń oraz coachingu z zakresu zarządzania miękkimi zasobami własnymi oraz zespołami ludzkimi. Tematy obejmują szeroki aspekt doskonalenia umiejętności menedżerskich, komunikacji interpersonalnej w tym asertywności, prowadzenia wystąpień publicznych i zebrań, zarządzania czasem, konfliktem, kreatywnością, stresem, pozyskiwania i obsługi klientów (programy autorskie szkoleń i treningów menedżerskich z ww. obszarów).

Szkolenia o podobnej tematyce