16 Godzin, 2 Dni

AIKIDO PREZENTACJI - emocje w pracy prezentera/trenera

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Warsztat ten pokazuje, jak można stosując strategię Aikido:

    •wygrać każda trudną sytuację na sali, jak nie dać się ponieść emocjom, jednocześnie ich nie tłumiąc;

    •jak ze spokojem realizować cel szkolenia, z szacunkiem do siebie i do słuchaczy;

    •jak zrobić, aby każdy na sali wziął odpowiedzialność za swoje czyny, emocje i słowa.



    Pracujemy z ciałem, emocjami, ćwiczymy różne trudne sytuacje, prezentujemy, doświadczamy.



    Dodatkowo dzięki temu szkoleniu:



    •doświadczysz, że prezentacje i treningi przestają być męczące;

    •praca z grupą stanie się wzajemną „wymianą” zamiast jednostronnym „dawaniem”;

    •zabezpieczysz się przed wypaleniem zawodowym;

    •zyskasz nowe, świeże spojrzenie na grupę i swoją pracę;

  • 1.Emocje w pracy trenera:
    ◦Źródła moich emocji w pracy z grupą;
    ◦Charyzma i moc prezentera/ trenera;
    ◦Oddzielanie swoich emocji od sytuacji zewnętrznych.

    2.Rola świadomości podczas prezentacji:
    ◦Czym jest bycie obecnym;
    ◦Znaczenie świadomości w skutecznym radzeniu sobie w trudnych sytuacjach;
    ◦Trening uważności;
    ◦Trening świadomości grupy.

    3.Budowanie świadomości siebie podczas wystąpienia:
    ◦Praca nad ugruntowaniem ciała;
    ◦Kontakt ze swoimi emocjami;
    ◦Ćwiczenia samoobserwacji;
    ◦Przekraczanie strefy komfortu.

    4.Komunikacja prezentera/ trenera z grupą:
    ◦Metody i techniki odpowiadania na pytania słuchaczy;
    ◦Ćwiczenie różnych form pytań;
    ◦Ćwiczenie parafrazy i innych narzędzi komunikacji werbalnej.

    5.Różni słuchacze i jak do nich dotrzeć:
    ◦Rola indywidualnych filtrów w procesie zapamiętywania
    ◦Znaczenie poszczególnych systemów reprezentacji;
    ◦Metaprogramy w komunikacji.

    6.Trudnie sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić:
    ◦Nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki;
    ◦Brak zainteresowania/ słuchacz delegowany;
    ◦Krytyka, przeszkadzanie, trudni słuchacze;
    ◦Co, kiedy nie znam się na rzeczy…;
    ◦Znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia.

    7.Gospodarowanie własną energią, czyli BHP prelegenta:
    ◦Sposoby na dzielenie się odpowiedzialnością z grupą;
    ◦Ćwiczenia na regenerację sił;
    ◦Ochrona własna - gardło.

    8.Indywidualność, samoświadomość, rozwój:
    ◦Analiza mocnych i słabych stron;
    ◦Indywidualne zalecenia dla uczestników.

  • certyfikat ukończenia szkolenia

  • Stosowane metody pracy: inscenizacje, ćwiczenia indywidualne, praca w grupach, praca z oddechem, głosem, ciałem, wykład, prezentacja. Szkolenie ma formę interaktywną, warsztatową, nastawioną na zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności oraz ich przećwiczenie.







  • - trenerzy

    - nauczyciele akademiccy

    - osoby wytępujące publicznie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Beata Dyraga

Beata Dyraga - właściciel, trener, coach Grupy Szkoleniowo-Doradczej PRODIALOG. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej. Była dyrektorem w międzynarodowych agencjach reklamowych (Saatchi&Saatchi, DMB&B), prowadziła pierwszy ośrodek wellness w Warszawie, uczyła jogi i medytacji. Wprowadzała do Polski nurt corporate wellness, odwołujący się do etyki i odpowiedzialności w biznesie (m.in. w P&G).
Od 1997 roku pracuje z ludźmi jako trener i coach zajmując się m.in. tematyką emocji, komunikacji, balansu praca-życie. Interesuje ją rozwój pozaintelektualnego potencjału człowieka/pracownika gdyż właśnie tam leżą prawdziwe niewykorzystane zasoby efektywności. Uczy jak być bardziej obecnym w swoim własnym życiu, jak skupić się na tu i teraz. Bo tu i teraz oznacza efektywnie. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej i Europejskiej Akademii Planowania Finansowego. snowboard, lepienie z gliny, filcowanie, taniec 5 rytmów

Szkolenia o podobnej tematyce