8 Godzin, 0 Dni

ABC wyboru i promocji oraz wykorzystania badania postaw w organizacji

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem warsztatu jest uzyskanie całościowego spojrzenia na zagadnienia monitorowania i zarządzania postawami.



    Szczególnie zwrócimy uwagę na:

    · Wybór metody badania postaw pracowniczych w przedsiębiorstwie,

    · Interpretację jego wyników ilościowych i jakościowych,

    · Wykorzystanie wyników do kształtowania polityki personalnej firmy.



    Korzyści z udziału w warsztacie:

    · Uzyskanie rzetelnego przeglądu narzędzi badania postaw oraz oceny ich użyteczności pod kątem planowanych działań, dzięki czemu uczestnicy świadomie będą dokonywać wyboru metodologii.

    · Poznanie zasad prawidłowej konstrukcji narzędzi badawczych, co umożliwi im weryfikację jakości dostępnych narzędzi,

    · Rozpoznanie skutecznych strategii komunikowania uczestnictwa w badaniu, co pozwoli na planowanie projektów HR budzących zaufanie i zaangażowanie organizacji,

    · Zaopatrzenie uczestników w podstawowe umiejętności interpretacji wskaźników ilościowych i jakościowych, dzięki czemu uczestnicy trafnie będą diagnozować problemy i wyznaczać kierunki rozwoju postaw w przedsiębiorstwie.

  • Program merytoryczny warsztatu:
    · Mit neutralności badania dla organizacji czyli słowo o działaniach wyprzedzających pomiar,
    · Miary i pomiary – cała prawda o narzędziach badania postaw,
    · Słuszny wniosek - interpretacje ilościowe i jakościowe badania,
    · Mechanizmy kształtowania postaw czyli jak to działa?,
    · Systemowe zaangażowanie organizacji w przyjęcie odpowiedzialności za postawy i ich kształtowanie.

    Warsztat odbędzie się w drugim dniu Konferencji Postawy Pracownicze – podsumowującej pierwsze od wielu lat ogólnopolskie badanie postaw pracowniczych.
    Konferencja i Warsztat odbywają się w ramach Projektu organizowanego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, Nowoczesną Firmę i TNS OBOP.
    Partnerem Projektu jest firma 4 business&people, Partnerem Merytorycznym – firma Deloitte.

    Szczegółowe informacje o Projekcie Postawy Pracownicze: www.postawy.nf.pl

  • Metodologia warsztatu wykorzystuje jako podstawowe narzędzie studium przypadków uzyskanych w prowadzonych przez Katarzyna Lorenc – Lider projektów wzrostu efektywności pracy

    4business&people projektach zmiany postaw organizacyjnych. Uczestnicy pracują w zespołach nad swoimi rozwiązaniami przypadków, porównując i dyskutując zasadność zastosowanych narzędzi.

  • Menedżerowie HR oraz inne osoby odpowiedzialne w firmie za modelowanie postaw pracowniczych, badanie satysfakcji klienta wewnętrznego, oraz tworzenie polityki personalnej organizacji.

  • 850 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Katarzyna Lorenc

Katarzyna Kloskowska-Kustosz (Prezes 4business&people ) i Katarzyna Lorenc (Wiceprezes 4business&people) stanowią duet doświadczonych konsultantów, coachów i praktyków zarządzania. Od kilkunastu lat pracują w branży konsultingowej. Są właścicielkami firmy badawczo-doradczej 4business&people, świadczącej usługi dla korporacji międzynarodowych oraz polskich m.in.: DHL Express, ITI Group, Samsung Electronics, Citibank Handlowy, Teva Pharmaceuticals i innych. Ich firma jest zapraszana do działań, w wyniku których ma zaistnieć rzeczywista zmiana biznesowa. Są członkiniami Business Center Club. Coach ICC, Master Practitioner NLP, III st. Educational Kinesilogy Executive coaching, business coaching żeglartwo i marynistyka

Szkolenia o podobnej tematyce