32 Godzin, 4 Dni

3D Studio MAX - Podstawy 3D

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie obejmuje zapoznanie się z interface

  • 1. Wprowadzenie do programu 3DS MAX
    - Widok aksonometryczny, ortogonalny, izometryczny i perspektywa
    - Korzystanie z funkcji przeciągnij i upuść
    - Skróty klawiaturowe przyśpieszające pracę
    - Konfiguracja okien widokowych
    - Cofanie i zapisywanie zmiany w oknie widokowym
    - Wyświetlanie siatek w oknie widokowym
    - Poruszanie się po wirtualnej scenie
    - Zmienianie układu okien widokowych
    - Obszary bezpieczne
    - Definiowanie regionów
    - Przystosowanie interfejsu do własnych potrzeb
    - Praca z plikami
    - Praca z odnośnikami zewnętrznymi na potrzeby pracy zespołowej
    - Wybieranie jednostek systemowych
    - Importowanie i Eksportowanie obiektów
    - Mergeowanie scen
    - Wyszukiwanie plików za pomocą MaxFind
    - Ustawianie preferencji programu
    - Tworzenie świateł w scenie
    - Modyfikacja parametrów świateł
    - Praca ze światłami
    - Podgląd cieni w scenie
    - Omówienie zastosowania odpowiednich świateł
    - Tworzenie kamer
    - Praca z kamerami
    - Modyfikacja parametrów kamer
    - Dodawanie efektów kamer
    - Dodawanie ruchu kamery
    - Zastosowanie kamer typu Free oraz Target
    - Obiekty pomocnicze (Helpers)
    - Tworzenie obiektów pomocniczych i ich znaczenie
    - Tworzenie i praca z obiektami z grupy Systems
    - Zastosowanie obiektu RingArray
    - Praca z obiektem RingArray i zmiana jego domyślnych obiektów
    - Zastosowanie i tworzenie z systemami oświetlenia Daylight
    - Edytor materiałów
    - Omówienie funkcji znajdujących się w edytorze materiałów
    - Nakładanie materiałów na obiekt
    - Modyfikowanie wyglądu materiału na obiekcie
    - Tworzenie gotowego obrazu sceny poprzez renderowanie
    - Ustawianie parametrów silnika renderującego
    - Typy renderowania
    - Korzystanie z gotowych ustawień do renderowania i ich modyfikowanie
    - Tworzenie obiektów Scatter
    - Edycja wierzchołków, krawędzi, brzegów, wielokątów i elementów
    - Modyfikator Editable Poly
    - Korzystanie z pędzli i profilów deformujących
    - Malowanie deformacji
    - Praca z pod elementami obiektów
    - Stosowanie modyfikatorów siatkowych
    - Edycja obiektów parametrycznych za pomocą modyfikatorów
    - Praca z obiektami sklejanymi
    - Praca z obiektami typu Compound objects
    - Zapoznanie się z programem do sculpturingu MudBox
    - Rysowanie i edycja splajnów
    - Splajny edytowalne
    - Praca z pod obiektami splajnów
    - Modyfikatory dla splajnów
    - Tworzenie obiektów na podstawie splajnów
    - Przekształcanie splajnów w obiekty renderowalne
    - i wiele innych
    2. Materiały
    - Zapoznanie się z edytorem materiałów
    - Pozyskiwanie map używanych w materiałach
    - Tworzenie materiałów
    3. Renderowanie
    - Praca z silnikami renderującymi ScanLine i Mental Ray
    Szczegółowy opis szkolenia na naszej stronie internetowej www.thebrain.pl

  • Certyfikat ukończenia szkolenia - THEBRAIN

  • Ćwiczenia

  • Po zakończonym szkoleniu, uczestnik będzie posiadał niezbędną wiedzę do pracy na stanowisku modelarza, zajmując się przygotowywaniem modeli na potrzeby animacji i wizualizacji. Będzie potrafił płynnie posługiwać się programem oraz narzędziami w nim zawartymi.

  • 1950 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce