12 Godzin, 2 Dni

Akcje promocyjne w Polsce - konkursy, loterie, sprzedaż premiowa – ryzyka prawne i podatkowe praktyczny warsztat

Warszawa Trwa nabór 1 995,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Warto wziąć udział w warsztatach, aby: zapewnić prawidłową i zgodną z prawem komunikację akcji promocyjnej, dowiedzieć się, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, dostosować działania promocyjne do ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO), poznać wymagania odnoszące się do treści regulaminów promocji, zapoznać się z obowiązkami podatkowymi organizatora, uniknąć błędów przy organizacji loterii promocyjnej czy konkursu. Uczestnicy warsztatu, poza standardowymi materiałami, otrzymają w formie drukowanej 100 stronicowy podręcznik dotyczący prowadzenia akcji promocyjnych opracowany przez radców prawnych z kancelarii Maruta Wachta, w tym przez radców prawnych prowadzących warsztat. Stan prawny będzie aktualny na dzień realizacji warsztatu.

  • Dzień I 25 września 2017r. Poniedziałek

    9:30-10:00 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    10:00-11:30 Rodzaje i zasady prowadzenia akcji promocyjnych

    11:30-11:45 Przerwa na kawę

    11:45-12:45 Ochrona konsumenta a regulaminy akcji promocyjnych

    12:45-13:30 Lunch

    13:30-14:45 Nieuczciwe praktyki rynkowe w marketingu

    14:45-15:00 Przerwa na kawę

    15:00-16:15 Nieuczciwa konkurencja i własność intelektualna w marketingu I Marketing bezpośredni w działalności promocyjnej

    Dzień II 26 września 2017r. Wtorek

    9:30-10:00 Rejestracja uczestników i poranna kawa

    10:00-11:30 Ochrona danych osobowych w działalności marketingowej i promocyjnej - jak przygotować się na ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych (RODO)

    11:30-11:45 Przerwa na kawę

    11:45-12:45 Organizacja loterii promocyjnej i loterii audiotekstowej

    12:45-13:30 Przerwa na lunch

    13:30-14:45 Podatek dochodowy w akcjach promocyjnych cz.1

    14:45-15:00 Przerwa na kawę

    15:00-16:15 Podatek dochodowy w akcjach promocyjnych cz.2

    16:15 Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów

  • TAK

  • Warsztaty

  • Podczas warsztatów swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują: prawnicy, dyrektorzy marketingu, brand managerowie, dyrektorzy ds. trade marketingu, dyrektorzy ds. programów lojalnościowych, specjaliści ds. marketingu, specjaliści ds. e-marketingu , przedstawiciele agencji reklamowych

  • 1 995,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Dr Zbigniew Okoń - Od blisko 20 lat doradza branży marketingowej, prowadząc między innymi obsługę prawną największych polskich przedsięwzięć w zakresie marketingu lojalnościowego, loterii promocyjnych i audioteksowych czy marketingu produktów objętych ograniczeniami reklamy.

Mateusz Franke - Radca prawny, senior associate w kancelarii Maruta Wachta sp.j. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Prawa Niemieckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzonej we współpracy z Johannes Gutenberg-Universität w Moguncji oraz Ruprecht-Karls-Universität w Heidelbergu.

Szkolenia o podobnej tematyce