12 Godzin, 2 Dni

Reklamacje – Aspekty prawne, oraz efektywna obsługa klientów składających reklamację

więcej terminów () mniej terminów
  • Pierwszego dnia warsztatów zostaną omówione aspekty prawne reklamacji. Celem drugiego dnia warsztatów jest zainspirowanie uczestników do przeanalizowania własnego modelu obsługi reklamacji oraz pokazanie dwóch modeli zmian ukierunkowanych na wzrost satysfakcji Klienta podczas jego obsługi

  • Dzień I 19 czerwca

    9:30-10:00 Rejestracja Uczestników, Poranna Kawa
    10:00-11:15 Podstawowe uwarunkowania ochrony prawnej konsumenta
    11:15-11:30 Przerwa na kawę
    11:30-12:45 Odpowiedzialność za wady towaru (rzeczy) sprzedane konsumentowi (reklamacje dotyczące sprzedaży towaru); odpowiedzialność z tytułu rękojmi
    12:45-13:30 Lunch
    13:30-14:45 Odpowiedzialność z tytułu gwarancji
    14:45-15:00 Przerwa na kawę
    15:00-16:15 Niedozwolone postanowienia umowne (regulaminy) - w jaki sposób nie opisywać zasad reklamacji; analiza niedozwolonych postanowień umownych w zakresie zasad reklamacji

    Dzień I 20 czerwca

    9:30-10:00 Poranna Kawa
    10:00-11:15 Reklamacje - krótka analiza tego zjawiska
    11:15-11:30 Przerwa na kawę
    11:30-12:45 Typowy proces obsługi reklamacji
    12:45-13:15 Lunch
    13:15-14:45 Nowa jakość w obsłudze reklamacji
    14:45-15:00 Przerwa na kawę
    15:00-16:15 Wybrane przykłady dobrych praktyk
    16:15 Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów

  • tak

  • Warsztaty

mec. Roman Bieda radca prawny, rzecznik patentowy, kancelaria Maruta Wachta sp.j.
Grzegorz Skrzypczak trener i konsultant z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Szkolenia o podobnej tematyce