8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 15

• Skuteczna sprzedaż przez telefon •

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! 

    Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon i obsługi telefonicznej klientów poznasz na szkoleniu SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA.

    Jeśli chcesz:

    zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych z klientami

    budować relacje z klientem

    dowiedzieć się jak dokonać skutecznej prezentacji oferty

    wiedzieć jak poruszać temat ceny

    wiedzieć jak skuteczne zamykanie rozmowy telefonicznej

    wiedzieć jak rozmawiać z trudnym klientem



    Zapisz się na warsztat szkoleniowy i wyróżnij się na tle konkurencji. Wybierz szkolenie z zakresu skutecznej rozmowy telefonicznej. Pamiętaj, zaufanie klienta podczas rozmowy telefonicznej zdobędziesz w pierwszych 10 sekundach albo wcale! Nie podejmuj ryzyka, zacznij zarabiać!

    Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty i radzenia sobie z odmową, brakiem zainteresowania i innymi obiekcjami.


    W czasie szkolenia ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Odpowie też na podstawowe pytania o strategię - jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając! Telefoniczna obsługa klienta – bez tajemnic!



    Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


    Szkolenie skierowane do:  przedstawicieli handlowych (B2B,B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.

    Dlaczego warto skorzystać z naszego szkolenia? Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu! 

    Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

    SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia. 

    CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? 



     „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy



    PROGRAM SZKOLENIA:

    Komunikacja w relacji klient/sprzedawca
    Jak przekazywać informacje przez telefon?
    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
    Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).

    Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej
    Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
    Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
    Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
    Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
    Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
    Rozpoznanie potrzeb.
    Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?

    Prezentacja oferty
    Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup?

    Wyjaśnianie obiekcji
    Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać?

    Sposoby na odmowę w telesprzedaży
    Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży?

    Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży
    Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży?

    Błędy w rozmowach telefonicznych
    Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?
    Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
    Jak i dlaczego powstają błedy oraz jak sobie z nimi radzić?

  • TAK

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce