14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 14

Inteligencja emocjonalna – krok do efektywności osobistej i zawodowej

Warszawa Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Zdobycie przez Uczestników:

    Świadomości przyczyn emocji pozytywnych i negatywnych w życiu zawodowym i prywatnym.
    Umiejętności rozpoznawania emocji.
    Zrozumienie przebiegu reakcji emocjonalnej i jej skutków.
    Umiejętności identyfikacji czynników wywołujących emocje negatywne w otoczeniu prywatnym, zawodowym oraz w sobie.
    Umiejętności radzenia sobie z emocjami negatywnymi na poziomie „bieżącym” oraz „perspektywicznym”.
    Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach społecznych z wykorzystaniem kompetencji emocjonalnych. Budowanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami i Klientami.

  • Czym są emocje? Co to jest inteligencja emocjonalna?

    Zamiast wstępu: Jak reaguję na sytuacje trudne emocjonalnie?
    „Moja mapa emocji” – identyfikacja źródeł emocji w naszym życiu
    Czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne … Czy to znaczy że wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne?
    Ja jako potężne źródło emocji? Trochę autoanalizy

    Jak przeżywam emocje?
    Moja „lista niepokojów” i jak sobie z nimi radzić?
    Czy mam poczucie winy?
    Dlaczego mogę być dla siebie źródłem emocji i stresów? – podsumowanie sesji autodiagnostycznej.
    Jak spostrzegają mnie inni – inni jako źródło emocji?

    Co o mnie myślą? – „zderzenie” opinii Uczestników o sobie i opinii innych osób o Uczestnikach.
    Dziecko? Rodzic? Dorosły? – kto we mnie „siedzi” i jakie mogą być tego konsekwencje dla mojej samooceny i funkcjonowania wśród ludzi?
    Czy znam swój „social style”? – jakie są jego pozytywne i negatywne konsekwencje dla przeżywania emocji i relacji z innymi?
    Jak wykorzystywać wiedzę o sobie uzyskaną od innych do rozwijania inteligencji emocjonalnej?
    Emocje jako komunikat

    Rozpoznawanie emocji z komunikatów niewerbalnych
    – czy wiem jak pokazuję emocje?

    – w jaki sposób rozpoznawać emocje z gestów, mimiki, tonu głosu, itp.

    Rozmowa z emocjami – dopasowanie się do płaszczyzny komunikowania rozmówcy
    Inteligencja emocjonalna w praktyce – rozwijanie kompetencji społecznych

    Radzenie sobie z emocjami w sytuacjach konfliktu
    Radzenie sobie z emocjami w sytuacji podejmowania decyzji
    Wykorzystanie emocji w rozwijaniu automotywacji
    Przekazywanie informacji zwrotnych
    Inteligencja emocjonalna a efektywność w pracy

    Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
    Umiejętność pracy w zespole
    Samokontrola i asertywność
    Bieżące radzenie sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych
    Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia

    Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

  • Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:

    Praca w grupach.
    Testy autodiagnostyczne
    Scenki z wykorzystaniem kamery
    Case studies

  • Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą zrozumieć emocje i świadomie wykorzystywać je dla polepszania swojego codziennego funkcjonowania. Zajęcia – oparte na niezbędnej ilości wiedzy na temat emocji – dają Uczestnikom narzędzia analizy i autoanalizy, dzięki którym zwiększą oni świadome podejście do inteligencji emocjonalnej.

    Uczestnicy otrzymują praktyczne narzędzia, które pomogą im wykorzystywać emocje w rozwijaniu swoich kompetencji społecznych i budowaniu konstruktywnych związków z innymi w sferze osobistej jak i zawodowej.

    Warsztat skierowany jest do:

    Wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 1 390,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce