14 Godzin

grupa max. 14

ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI W PRACY z elementami rozwoju inteligencji emocjonalnej – Human Skills

Warszawa Trwa nabór Last minute 1290 PLN 1 032,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1290 PLN 903,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1290 PLN 903,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1290 PLN 903,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  •  Zrozumienie roli stresu i emocji w naszym życiu,
     Poznanie technik zarządzania stresem,
     Poznanie technik zarządzanie emocjami,
     Poznanie technik rozwoju inteligencji emocjonalnej,
     Poznanie zasad budowania świadomych relacji interpersonalnych,
     Pokazanie strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli (panowania nad emocjami),
     Wzrost świadomości ciała,
     Poznanie technik świadomego oddychania,
     Poznanie technik umysłowego i fizycznego radzenia sobie z napięciem,
     Rozwój osobisty.

  • DZIEŃ I
    09: 30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia z zakresu technik zarządzania stresem i emocjami. Omówienie celów szkolenia, potrzeb uczestników i nawiązanie kontraktu.

    10:00 – 11:00 TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM – wprowadzenie
     Geneza stresu z życiu.
     Dystres i eustres – rola stresu.
     Trzy fazy stresu.
     Wpływ osobowości na rekcje na stres.
     Przyczyny stresu w życiu zawodowym. Test.
     Reakcje organizmu na stres – psychosomatyczne, emocjonalne i poznawcze.
     Test objawów psychosomatycznych.
     Lista Holmesa i Rahe’a.
    11:00 – 11:50 Przerwa

    11:50 – 12:30 TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM – psychika
     Reframing – przeramowanie myśli jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Siła autosugestii jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Słuchanie własnych uczuć.
     Technika poznawcze „zaszczepienie się” (przygotowanie do sytuacji stresującej).
     Metoda 3×5 jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Metody odliczania jako techniki radzenia sobie ze stresem.
     Rola snu jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Wizualizacja prowadzona – przeciwdziałanie bezsenności.
     Muzykoterapia – odprężająca technika radzenia sobie ze stresem.
     Aromaterapia – pachnąca technika radzenia sobie ze stresem.
    12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa

    13:10 – 14:30 TECHNIKI RADZENIE SOBIE ZE STRESEM – ciało
     Odżywanie – zdrowa dieta jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Rola używek.
     Kontakt z ciałem. Techniki uważności na reakcje naszego ciała.
     Zasady odreagowania napięcia jako techniki radzenia sobie ze stresem.
     Relaksacja poprzez oddech – głębokie oddychania i medytacja swobodnego oddechu.
     Metoda Feldenkraisa jako technika radzenia sobie ze stresem.
    14:30 – 14:45 Przerwa

    14:45 – 16:00 TECHNIKI RADZENIE SOBIE ZE STRESEM – ciało
     Techniki ściskania i rozciągania jako techniki radzenia sobie ze stresem.
     Technika interaktywna jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Trening autogenny Schultza jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Relaksacja progresywna Jocobsona jako technika radzenia sobie ze stresem.
     Masaż relaksacyjny – dlaczego warto z niego korzystać.
     Sposoby na przemęczenie.
    16:00 – 16:30 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia, omówienie wniosków i sporządzenie indywidualnego planu działania.


    DZIEŃ II
    09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, omówienie wniosków z pierwszego dnia szkolenia.
    10:00 – 11:00 TECHNIKI ZARZĄDZANIA EMOCJAMI – samoświadomość własnej osoby

     Komunikacja interpersonalna i wywieranie wpływu.
     Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna.
     Inteligencja emocjonalna a rozumienie uczuć i emocji.
     Korzenie empatii i jej rozwój – empatia i etyka.
     Technika rozpoznawania własnych uczuć.
     Techniki rozwoju inteligencji emocjonalnej/ empatii.
     Podejście racjonalne a podejście emocjonalne – siły i obszary do rozwoju.

    11:00 – 11:15 Przerwa
    11:15 – 12:30 TECHNIKI ZARZĄDZANIAEMOCJAMI – umiejętności społeczne

     Słuchanie innych ze zrozumieniem.
     Udzielanie i otrzymywanie informacji: zadawanie pytań, parafrazowanie, interpretowanie, klasyfikowanie, ocenianie, odzwierciedlanie.
     Emocje w komunikowaniu się.

    12:30 – 13:10 Przerwa na obiad
    13:10 – 14:30 TECHNIKI ZARZĄDZANIA EMOCJAMI – samoregulacja - inteligencja emocjonalna w praktyce

     Techniki czyszczenia emocji.
     Techniki radzenia sobie z emocjami.
     Techniki rozumienia emocji innych osób.
     Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.

    14:30 – 14:45 Przerwa
    14:45 – 15:50 TECHNIKI ZARZĄDZANIA EMOCJAMI – inteligencja emocjonalna

     Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
     Rywalizacja zamiast agresji – sztuka neutralizacji emocji.
     Konstruktywne rozwiązywanie problemów w biznesie poprzez zadawanie „dobrych” pytań,

    15:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie:00 Podsumowanie i wypracowanie osobistych celów związanych z technikami zarządzaniem stresem i emocjami.

  •  Szkolenie prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning).
     Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
     Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
     Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
     Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

  • Osoby na co dzień pracujące bezpośrednio z ludźmi.
    Osoby zainteresowane powyższym tematem i zainteresowane rozwojem osobistym.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 30 dni po szkoleniu

  • 1 290,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce