16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 20

Raportowanie w call center – analiza wskaźników w call center

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności managerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych. Uczestnicy w trakcie szkolenia poznają świat efektywnych projektów sprzedażowych w call center oraz nabędą wiedzę w zakresie skutecznego zarządzania projektem w ruchu przychodzącym i wychodzącym, w tym przygotowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych.

  • RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
    • Skuteczne zarządzanie i raportowanie w call center
    • Zasady konstruowania systemów motywacyjnych w call center
    • Zasady konstruowania celów sprzedażowych
    • Zarządzanie jakością w call center
    • Przygotowanie kampanii sprzedażowych
    • Egzekwowanie celów sprzedażowych
    • Raportowanie w call center
    • Ocena efektywności kampanii sprzedażowych

    KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
    • Rozwiniesz umiejętności stawiania i egzekwowania celów sprzedażowych
    • Poznasz skuteczne zasady konstruowania systemów motywacyjnych dla zespołów sprzedażowych call center
    • Rozwiniesz umiejętności zarządzania efektywnością i jakością kampanii sprzedażowych
    • Otrzymasz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności managerskie w zakresie podejmowania decyzji zarządczych
    • Poznasz narzędzia parametrów i czynników sukcesów w realizacji kampanii wychodzących

  • Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

  • Zajęcia prowadzimy przy pomocy aktywizujących metod pracy z grupą. 20% czasu szkolenia przeznaczone jest na mini teorię, a 80% czasu na ciekawe warsztaty i edukacyjne ćwiczenia. Nauka poprzez praktykę.

  • Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, liderów, koordynatorów oraz kadry menadżerskiej, której zależy na kształtowaniu umiejętności menadżerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych oraz poprzez zarządzanie i raportowanie w call center.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 60 dni po szkoleniu
    elementy integracyjne
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • Cena do ustalenia. W cenie: • raport po szkoleniu/Plan rozwoju • certyfikaty uczestnictwa • materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy • na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu • panel dyskusyjny w trakcie szkolenia • pomoc trenerska po szkoleniu - skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Beata Witkowska-Wielanek

Szkolenia o podobnej tematyce