7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 20

BUDOWA ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW W ORGANIZACJI – warsztat praktyczny

więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest kształtowanie świadomości i przećwiczenie narzędzi budowania i wpływu na zaangażowanie i odpowiedzialność pracowników.

  • Związek pomiędzy satysfakcją a zaangażowaniem

    Jaką masz motywację i zaangażowanie? Własny przykład menedżera – ocena motywacji (ćwiczenie NLP)?
    Czym jest zaangażowanie i jak się przejawia?
    Czy satysfakcja z pracy i zaangażowanie pracowników oznacza to samo?
    Elementy składowe zaangażowania
    Oddziaływanie na motywacje wewnętrzna a budowanie zaangażowania
    Czy zaangażowanie przekłada sie na odpowiedzialność?

    Cechy osobowości a zaangażowanie i odpowiedzialność

    W jaki sposób przejawia się odpowiedzialność pracownika?
    Model Bern’a – ćwiczenia praktyczne z przykładami uczestników

    Praktyczne przygotowanie menedżera do oceny zaangażowania w pracę i odpowiedzialności pracowników

    Obserwacja zachowań zespołu i pracowników w różnych sytuacjach
    Narzędzie menedżera: 12 pytań Gallupa sprawdzających wiedzę o swoim pracowniku w kontekście wymagania zaangażowania i budowania odpowiedzialności

    Jak skutecznie zwiększać zaangażowanie?

    Rola menedżera w budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracownika – czyli co ja faktycznie mogę robić. Analiza działań dotychczasowych i kreowanie pomysłów na przyszłość

    Motywatory dla pokoleń X, Y i 3C
    Skuteczne metody okazywania uznania i aprobaty
    Opracowanie indywidualnych planów wpływu na zaangażowanie i odpowiedzialność pracowników

    Narzędzia wpływu na odpowiedzialność i zaangażowanie

    Nagrody i kary – czy motywacja bez nagród i kar jest możliwa – wstęp do motywacji 3.0
    Odwoływanie się do zasobów i mocnych stron
    Twórcze wykorzystywanie błędów
    Dobór rodzaju zadania
    Jasny podział i zakres obowiązków
    Informacje zwrotne o pracy – informacja przystanowiskowa i okresowa
    Pochwały i konstruktywna krytyka
    Poniesienie konsekwencji zaniedbania obowiązków służbowych
    Odwoływanie się do współzawodnictwa
    Przywoływanie sukcesów
    Stymulowanie pracowników do współpracy

    Podsumowanie szkolenia

    Kontynuuję, buduję i wdrażam, kończę – budowanie indywidualnych planów działań.

  • Tak

  • Warsztat

  • Managerowie, właściciele firm, pracownicy działów HR

Izabela Gielnicka: Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalizacją organizacja i zarządzanie. Dysponuje praktyczną wiedzą i doświadczeniem z zakresu szkolenia średniej i wyższej kadry kierowniczej. Posiada szeroką wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji w organizacji oraz kultury organizacyjnej i obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego związaną ze szkoleniami i doradztwem dla firm (szkolenia dla: Biura Kredyt Banku, Mostostalu Zabrze, Żagla S.A., Centertel, Europejskiego Funduszu Leasingowego, PEKAO SA, PKO BP, PWPW SA, Frito Lay, Organika SA, Hoppecke Polska, Eurobanku, Pfizer Polska, Alstom SA, TP SA, Rockwool, TRW, VW, ZIBI i wielu innych). Obszary specjalizacji: zarządzanie ludźmi w organizacji (małe i duże zespoły), coaching menedżerski, motywowanie, komunikacja, obsługa klienta. Tworzy i prowadzi badania, kwerendy i audyty związane z komunikacją i kulturą organizacyjną – współautorka metodologii związanej z audytem kulturowym w organizacji. Autorka książki z zakresu kultury organizacyjnej: „Firma to ja, firma to my” i współautorka książki dotyczącej PR w sytuacjach kryzysowych, nagrodzonej przez Ministra Infrastruktury. Współautorka książki „Kultura organizacyjna w zarządzaniu” – rozdziały nt. polityki personalnej, komunikacji wewnętrznej i PR.

Szkolenia o podobnej tematyce