14 Godzin, 2 Dni
Menedżer w roli coacha – warsztat dla początkujących
-
Szefowie każdego szczebla są odpowiedzialni za jakość pracy podległych sobie pracowników. Stosując coaching, mogą wpływać na ich lepszą organizację pracy, motywację i wzmocnienie kompetencji. Mogą też mieć większą gwarancje, że pracownicy działają zgodnie z ich standardami i wartościami firmy. W tym szkoleniu skupiamy się na podstawach coachingu i pokazujemy że coaching może być bardzo użytecznym, przy tym prostym i intuicyjnym narzędziem działania szefa.
Cel szkolenia:
przygotowanie do prowadzenia sesji coachingowych
dostarczenie narzędzi coachingowych wspierających zmianę
zwiększenie elastyczności roli menedżerskiej poprzez podejście coachingowe
dostosowywanie stylu zarządzania z wykorzystaniem coachingu -
Coaching – grunt to podstawy
Menedżer we współczesnym świecie
ABC coachingu – czyli czym coaching jest a czym nie jest
Menedżer jako coach
Coaching Menedżerski – co to takiego
Menedżer jako Coach
Zmiana to coś oczywistego
Zmiana osobista – a opór
Rola menedżera a rola coacha
Cechy dobrego menedżera-coacha
Delakog menedżera-coacha
Koncentracja na rozwiązaniach
Podejście skupione na rozwiązaniach
Coaching skupiony na rozwiązaniach
Podstawowe narzędzia i techniki w coachingu
Słuchanie
Zadawanie pytań
Przeformułowywanie
Coaching jako pomoc w rozwoju podwładnego
Zaczynamy – czyli jak przekazać informacje o wdrożeniu coachingu
Umowa z podwładnym – ustalanie celów
Obserwacja pracy podwładnego
Informacje zwrotne o atutach i rezerwach
Wybór obszaru do rozwoju i pomysły nowych zachowań, narzędzia umożliwiające kreowanie rozwiązań
Trening nowych zachowań
Zakończenie coachingu – umowa z podwładnym
Zagrożenia i wyzwania dla menedżerów rozpoczynających pracę w roli coacha
„Ciocia dobra rada”
Nawyki drugą naturą człowieka
Oczekiwania zwierzchników -
dyplom Effect Group
-
Proces coachingu, to przede wszystkim relacja. Proponujemy zatem praktyczne ćwiczenia z pogłębioną refleksją i uczącą informacją zwrotną. W trakcie zajęć większość aktywności będzie poświęconych na osobiste doskonalenie kompetencji prowadzenia rozmów coachingowych:
praca w duetach (coach / klient)
praca w trójkach (coach / klient / obserwator)
demonstracje trenerskie sesji i poszczególnych narzędzi coachingowych
praca w małych grupach zadaniowych
studium przypadku
miniwykład | prezentacja
arkusze autodiagnozy indywidualnej
informacja zwrotna -
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, którzy chcą poznać i przyswoić techniki coachingowe oraz zastosować je w zarządzaniu.
-
0 PLN + 23% VAT za szkolenie
-
----
Szkolenia o podobnej tematyce
-
Metody Analizy Strategicznej. Warsztaty 2 dni
ASSET Business Development
9600 PLN + VAT
-
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ. Strategiczne i techniczne aspekty zarządzania wiedzą w organizacji.
ASSET Business Development
5800 PLN + VAT
-
PRZYWÓDZTWO. Essentials of Leadership
HPC - High Performance Center
5500 PLN + VAT
-
ETYKA w BIZNESIE
AMC Advanced Manufacturing Consulting and Training
Cena szkolenia do ustalenia
-
Przywództwo sytuacyjne
Coaching Lab
Cena szkolenia do ustalenia
-
Akademia Coachingu: Certyfikowany Coach
Centrum Rozwoju PRESTIGE
Cena szkolenia do ustalenia