14 Godzin, 2 Dni

Menedżer w roli coacha – warsztat dla początkujących

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szefowie każdego szczebla są odpowiedzialni za jakość pracy podległych sobie pracowników. Stosując coaching, mogą wpływać na ich lepszą organizację pracy, motywację i wzmocnienie kompetencji. Mogą też mieć większą gwarancje, że pracownicy działają zgodnie z ich standardami i wartościami firmy. W tym szkoleniu skupiamy się na podstawach coachingu i pokazujemy że coaching może być bardzo użytecznym, przy tym prostym i intuicyjnym narzędziem działania szefa.

    Cel szkolenia:
    przygotowanie do prowadzenia sesji coachingowych
    dostarczenie narzędzi coachingowych wspierających zmianę
    zwiększenie elastyczności roli menedżerskiej poprzez podejście coachingowe
    dostosowywanie stylu zarządzania z wykorzystaniem coachingu

  • Coaching – grunt to podstawy

    Menedżer we współczesnym świecie
    ABC coachingu – czyli czym coaching jest a czym nie jest
    Menedżer jako coach
    Coaching Menedżerski – co to takiego

    Menedżer jako Coach

    Zmiana to coś oczywistego
    Zmiana osobista – a opór
    Rola menedżera a rola coacha
    Cechy dobrego menedżera-coacha
    Delakog menedżera-coacha

    Koncentracja na rozwiązaniach

    Podejście skupione na rozwiązaniach
    Coaching skupiony na rozwiązaniach

    Podstawowe narzędzia i techniki w coachingu

    Słuchanie
    Zadawanie pytań
    Przeformułowywanie

    Coaching jako pomoc w rozwoju podwładnego

    Zaczynamy – czyli jak przekazać informacje o wdrożeniu coachingu
    Umowa z podwładnym – ustalanie celów
    Obserwacja pracy podwładnego
    Informacje zwrotne o atutach i rezerwach
    Wybór obszaru do rozwoju i pomysły nowych zachowań, narzędzia umożliwiające kreowanie rozwiązań
    Trening nowych zachowań
    Zakończenie coachingu – umowa z podwładnym

    Zagrożenia i wyzwania dla menedżerów rozpoczynających pracę w roli coacha

    „Ciocia dobra rada”
    Nawyki drugą naturą człowieka
    Oczekiwania zwierzchników

  • dyplom Effect Group

  • Proces coachingu, to przede wszystkim relacja. Proponujemy zatem praktyczne ćwiczenia z pogłębioną refleksją i uczącą informacją zwrotną. W trakcie zajęć większość aktywności będzie poświęconych na osobiste doskonalenie kompetencji prowadzenia rozmów coachingowych:
    praca w duetach (coach / klient)
    praca w trójkach (coach / klient / obserwator)
    demonstracje trenerskie sesji i poszczególnych narzędzi coachingowych
    praca w małych grupach zadaniowych
    studium przypadku
    miniwykład | prezentacja
    arkusze autodiagnozy indywidualnej
    informacja zwrotna

  • Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, którzy chcą poznać i przyswoić techniki coachingowe oraz zastosować je w zarządzaniu.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

trener Effect Group

Szkolenia o podobnej tematyce