16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

*PROFESJONALNY HANDLOWIEC- trening sprzedażowy - szkolenie otwarte

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • WAŻNE!

    Nasze szkolenia mogą zostać sfinansowane w 80 lub 100 % przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy

    Zadzwon do nas, by zgłosić chęc udziału w szkoleniu Grupy Szkoleniowej SOLBERG (33 )Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY
    intensywne warsztaty handlowe

    Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

    Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:
    poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
    nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
    nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
    poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
    zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
    poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
    zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem


    Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
    Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
    Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
    Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,
    Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
    Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,
    Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
    Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
    Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,
    Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
    Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
    Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
    Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
    Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
    Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
    Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

    Uczestnicy:
    Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.


    Czas trwania:
    2 dni -16 h



    Cena szkolenia zawiera:
    pakiet materiałów szkoleniowych,
    obiad + przerwy kawowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia


    PROGRAM:
    SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

    Budowanie pierwszego wrażenia.

    Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

    Motywacja i automotywacja




    ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

    Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

    Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

    Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

    Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta

    Siła pytań w sprzedaży .

    Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

    Motywacje zakupowe klientów.

    Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

    Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

    Błędy w zamykaniu rozmów.




    SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

    Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

    Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

    Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

    Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

    Prezentacja wartości klienta.

    Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?




    MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

    Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

    Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

    Budowanie wartości oferty dla Klienta.




    DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

    Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

    Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

    Jak polubić swoich Klientów



    ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

    Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

    Zastrzeżenia jako wyzwania.

    Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO

    Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.

    Zasady prezentowania ceny.

    Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?

    „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny




    FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

    Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

    Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży

    Typologia klientów.

    Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.



    DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

    Cel podejmowania dalszych działań.

    Jakie i kiedy podejmować kroki.




    PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

    Indywidualny Plan Działania


    ! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.




    UWAGA: Jesteśmy jedyną firmą szkoleniową dającą GWARANCJĘ REALIZACJI SZKOLEŃ

    WSZYSTKIE SZKOLENIA GRUPY SZKOLENIOWEJ SOLBERG OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ REALIZACJI, tzn. w momencie wysłania zgłoszenia i otrzymania od nas potwierdzenia dopisania do grupy uczestników otrzymujesz 100 % pewności realizacji szkolenia.



    Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.




    W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

    Organizator:
    Grupa Szkoleniowa SOLBERG
    (33)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie




    Szukasz innej lokalizacji? Napisz- wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce